(S) Madagaskar dvärgvädurshona
Säljer nu min dvärgvädurshona då jag inte längre skall syssla med utställning utan istället inrikta mig på hoppning.
Hon fick sin första kull igår, men ungarna klarade sig tyvärr inte. Dock tror jag att det går bättre med nästa kull.
94p i A klass, ej reggad ännu. 5-19-37,5-9-9-9,5(något ojämn)-5
Kan fås parad av madagaskarhane reg 94,5p om så önskas.
Pris 400:-, finns i Bålsta men transport går att fixa till de flesta delarna av landet.
Maila emelie.tranberg@live.com för intresse.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur gammal e damen? :)
Skulle kanske vara intressant! Jag är på jakt efter en dvv med stamtavla.
Men jag skickade en förfrågan om zezagenas kull, får se om den jag fastna för e en hona och till salu, annars så e din en het kandidat! :)
Kram /Tess
Hon är född 2010-07-14 så hon är 9 månader :) En mycket fin och riktigt go och snäll liten dam som har endast madagaskar och madagaskar mantel bakåt i stammen :)
Okej! :) Du är så välkommen att ställa fler frågor om du vill.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
# vad skall du ha för henne om jag vill ha henne parad?
Kram /Tess
400:- :) Jag blir bara glad om hon blir såld, och eftersom jag inte ska fortsätta med utställning alls så ser jag ingen konkurrens osv.
#då den jag var intresseradd av ej levde längre så e jag absolut intresserad av henne!
Då är bara frågan om hur man får ner henne till Borås! Du vet ingen som ställer ut i alingsås? För jag tänkte att jag skulle dit!
Kram /Tess
Okej vad kul! :) Jag ska höra mig för och se om jag kan hitta någon som ska ner dit. Hör dig gärna för du med :)
Vilket datum är Alingsås? :)
Ja jag kan lägga ut en tråd här i forumet!
har du msn på din mailadress, addar dig i såfall, lättare o snackas vid där :)
Kram /Tess
Japp, det är bara att adda så loggar jag in med detsamma