(K) Lejonhuvad hona
Jag har haft en köpestråd uppe tidigare, men pga lite ändrade förhållanden gör jag nu en ny.
Jag och min familj letar efter en lejonhuvad hona, som sällskap åt vår fina kastrerade hane (korsning "minilejon"/dvv) som blivit ensam efter att hans bästa kompis dött. Jag garanterar ett gott kaninhem; Pricken har just flyttat ut i stor utebur med "egen utgång" till stor Hage. Massor av kärlek o uppmärksamhet får kaninerna både av mig och barnen.
Det är en kelkanin vi är ute efter, helst inte helsvart och inte röda ögon. Allra helst en unge som är leveransklar nu eller ganska snart. Även en vuxen kan vara av intresse! Vi bor i Sörmland (Mariefred, Strängnäs) och kan även hämta i tex Sthlm, Eskilstuna, Enköping osv, alt att transport går att ordna.
Shu! Jag har en kull som är 1 vecka inatt.
Födda den 13 april, dom är leveransklara den 13 juni, fast ni kanske söker tidigare? det ser ut att bli 2 egern och 2 blå, ev zobel blå.. är inte så säker på färger än då de fortfarande är så pass små. Men det ser ut att bli 2 honor och 2 hanar eller 3 honor och 1 hane, men är inte säker. Transport går ev. att ordna i tid. Finns i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län.
Vid intresse, mejla till victoriahedelin_@hotmail.se eller ring 0761 85 59 53
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja helst tidigare… Har fått en del erbjudande om ungar som är leveransklara längre fram i maj men hoppas på att kunna hitta någon tidigare (vi har både två barn och en kaninhane här hemma som är väldigt ledsna över att ha förlorat vår fina hona…).
Hittar jag ingen snart så ska jag absolut ha dig i bakhuvudet! 
Känner ni någon som ska uppåt om ca 3-4 veckor? Jag har fina ungar, lejonbland. som är 4 veckor, utanför Östersund, vi åker ibland neröver men inte just då tyvärr…
Jag har en lejonhuvad hona, som är grå och svart på ryggen med bruna ögon på snart 8 månader.
Dock är hon väldigt självständig, men väldigt kelig när hon vill :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Finns som sagt i Arboga och först kullen är leveransklar 24 maj.
Annars kan jag rekomendera PippiAdolfs. De har fina och trevliga kaniner.
Hejsan. Jag har kaninungar tillsalu.
Även en vuxen hona men det är en blandras.
Titta in på hemsidan
#6 Har mailat dig via hemsidan! 
Uppdaterar tråden då jag nu även kan tänka mig en lejonhuvad hane!!
Har inte riktigt hittat rätt kanin ännu, och tar gärna emot fler tips? på små kelisar! Fortsatt gäller att den hemskt gärna får vara leveransklar ganska snart. Mail: annahagstrom@spray.se
Någon ansvarig får hemskt gärna ändra i rubriken om det är möjligt??
Okej, jag får tyvärr sälja lille Bagheera. Tänkte att jag kunde skriva här när du ändå söker hane.. :)
En liten skön kille född den 18 mars. En Gul/Svart Japantecknad hane, som är mycket kelen och pussig utav sig. En väldigt kelsjuk pys!
Super fina föräldrar, samt mysiga. Väldigt kelsjuka!
E; Solställets Energy, Blå, Stamtavla
U; Prästkragens Brummelisa ( Cookie ), Havanna Wienertecknad, Härstamningsbevis
Ungarna får med härstamningsbevis om så önskas, inget extra med det!
Jag bor i Ljung, Västra Götalands län. Men transport ska nog inte vara något problem, går alltid att leta!
Vid intresse, mejla VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring 0761 85 59 53 - går alltid att nå mig!
Jag har ungar tillsalu som e leveransklara den 27 maj, jag har en vitblåögd fin hona kvar om du är intresserad.
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
#11 ändrade planer. Behåller Bagheera.
Men lilla Bazooka är fortfarande till salu. En kelsjuk liten svart wienertecknad hona, fina ögon (melerade) och väldigt nyfiken, social, lojal, framåt och som sagt, extremt kelsjuk.
Vid intresse, mejla VictoriaHedelin_@hotmail.se eller rint 0761 85 59 53
http://ljungs.weebly.com/kaninungar.html för bilder..