Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 588 ggr
[Airo]
0

(S) Ljungs Bagheera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det bara denna lilla plutt kvar som finns att tinga.

Bagheera är född den 18 mars, leveransklar den 13 maj.

Underbart temperament, supergosig och väldigt pussig utav sig. Finns lite bus i honom, men han älskar även att ta det lugnt. Kelar gärna, det bästa han vet. Älskar även att bara bli klappad på huvudet och kinderna. En väldigt fin färg, och päls. En fin liten Gul/Svart japantecknad hane. En av dom som var utanför boet först. Väldigt nyfiken liten grabb.

Mamman heter Prästkragens Brummelisa, kallas för Cookie hos mig. En väldigt fin havanna wienertecknad tös med härstamningsbevis. Väldigt lugn och trevlig, social och lojal. Älskar att bli borstad och få pälsen ompysslad. Inte blyg eller vaktig (reviret).

Pappan heter Solställets Energy. En väldigt trevlig och fin blå hane med stamtavla. Mycket snälla ögon. Väldigt social och framåt. Älskar att kela, och vara ute och röra på sig. Mycket nyfiken. Väldigt snäll och gosig.

Finns i Ljung/Herrljunga i Västra Götalands län.

Vid intresse, mejla till VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring till 0761 85 59 53. Går alltid att nå mig!

www.ljungs.weebly.com

Nya bilder kommer varje eller varannan dag! - bilder tagna den 15;e.. nya kommer!

[Airo]
0

[Airo]
0

….

[Airo]
0

..

[Airo]
0

Glömde lägga till, transport ska nog gå att ordna om det är så Glad

[Airo]
0

Putt!

Baby-Blue
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jättesöt! synd att det var en hane:/

[Airo]
0

#6 haha :P

[Airo]
0

Nu har jag fattat beslutet. Denna lilla krabat stannar hos mig tillsammans med sin syster Bazooka, tills dom behöver säras :)