(K) Hona kel och sällskap
Vår underbara Strumpan somnade in idag och lämnade sin bästa kompis Pricken (kastrerad hane) ensam. :o( Nu letar vi efter en ny liten hona, helst en bebis eller en ung kanin. Vad gäller ras är jag öppen för förslag (Strumpan var en dvv rex och våra andra två är dvv/lejon korsningar). Kanske inte någon av de allra största raserna dock då hon gärna ska få plats i uteburen! En gosig, mysig, social tjej såklart, som vill bli Prickens nya bästis. Jag/vi erbjuder ett riktigt gott kaninhem, boende i stor utebur med tillhörande STOR Hage till vilken de har fri tillgång. Vi bor i Strängnäs, Södermanland så gärna i tex Södermanland eller Sthlm. Även tex Västerås eller Enköping kan funka. Alternativt att transport går att ordna förstås! :o) Vill gärna se bild! Mail: annahagstrom@spray.se
Har du fått mitt PM (mitt svar)?
Kastanjegårdens Kaniner
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en alldeles, alldeles underbar rexflicka till salu vid namn Vässarns Daisy Dieselkanin kallas Daisy. Hon är viltgrå. Hon är leveransklar i mitten av maj och säljs med härstamingsbevis, skötselråd, övergångsfoder samt bilder.
Hon är en otroligt söt tjej som påminner om en liten docka, hon har mycket energi och står alltid framme vid gallret för att hälsa! Pigg på kel och tyr sig lätt till nya människor. Tycker om att gosa och slickas! Riktig gostösa med energi som alltid är snäll, hon är lätthanterlig och inte rädd för något!
Om ni vill kan jag skicka lite bilder på lilltjejen. Hon finns ca tre mil utanför Uppsala.
Min hemsida (dock gammal bild på henne men håller just nu på att uppdatera på hemsidan, kan skicka nytagna om ni vill.): http://vassarnskaniner.weebly.com/
Har även en kull med dvärgvädurar i svart och svart manteltecknad nu, endast fem dagar. Bilder på dessa kan även fås om så önskas. :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Jag har en kull med wienertecknade dvärgvädurar, en hona som är japan tecknad. Ur trevlig och jätte snäll.
Finns i Uppsala.
På min hemsida finns mer info 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag har 1 hon-kaninunge som är 50% lejon, 25% dvv och 25% vädurskorsning :). Hon är brokad och minst i kullen, och har (tycker jag) det bästa temperamentet i kullen :)
Hon är hur underbar som helst och älskar att sitta och mysa. Skulle nog även passa som hoppkanin när hon blir äldre om detta är något ni skulle vilja pröva ^^.
Hon bor i Malmköping, Södermanland :)
(Hon finns i ett inlägg här på kif som heter "Ready to kullen" om det låter intressant :))
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Jag har 3 lejonhuvade kaninhonor tillsalu:)
Två zobeljapaner och en vit rödögd. Alla är väldigt lugna och mysiga och somnar när man kelar med dom.
Jag bor visserligen i göteborg men transport brukar inte vara något problem:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Oj så många sötnosar… Tack snälla för alla svar, nu får jag fundera lite! 
Kram Anna
Jag finns i Arboga och har just nu en kull med lejonhuvade kaniner, havana. Leveransklara 24 maj då är de 8 veckor.
Kommer även födas en kull med lejonhuvade kaniner om ca 2 veckor.
Jag har en kull som är född den 13;e april, lejonhuvad kanin. Vet dock inte vilka kön, det är ju bara att vänta och se.
Det är 4 stycken, ser ut att vara 2 blå och 2 egern, men är inte riktigt säker än.. får vänta några dagar till, tills pälsen hunnit växa ut mer..
Finns dock i Ljung/Herrljunga i Västra Götalands län, men transport ska alltid kunna gå att ordna:)
kika gärna in på min hemsida; www.ljungs.weebly.comvid intresse, mejla till victoriahedelin_@hotmail.se eller ring till 0761 85 59 53
Jag finns i Eskilstuna så det är nära :) Dock väntar jag på kaninungar just nu och de förväntas komma i maj. Så de är inte lev. klara förrän i slutet av juni tidigast. Förväntade färger är vitblåögd eller svartvitbrokade blåögd. Kolla hemsidan om du vill.
/ Tove - www.zoorinas.webb.se
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se