Delta i undersökning om kaninhållning
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag är en student på etolog- och djurskyddsprogrammet vid Svergies lantbruksuniversitet i Skara som håller på att utföra ett examensarbete. Arbetet grundar sig i en enkätundersökning om hur sällskapskaniner i Svergie hålls och beter sig. Jag vänder mig därför till er kaninägare där ute med en förfrågan om ni vill hjälpa mig genom att svara på enkäten. Den är inte särskilt lång och du kommer till den genom att klicka på länken nedanför. Jag hoppas att så många som möjligt svarar och ni får gärna tipsa andra kaninägare om undersökningen!
http://enkater.slu.se/svara.cfm?sv=1990-kanin
TUSEN TACK på förhand för er medverkan!
Vänliga hälsningar,
Marie Edbom
jag har svarat =)
Jag har svarat :)
Jag svarar också!
Jag saknar alternativet frigående innekanin. Hela frågeformuläret är helt inriktat på burkaniner. Ingen bur -lycklig kanin. 
har svarat
What doesn't kill you makes you stronger.
Har svarat :)
/ Tilda
Jag såg länken på Värmlands kaninhoppares forum för någon vecka sedan, så jag har redan svarat. 
Nu har jag också svarat! :)
Jag har också varat men håller med Kaninlycka, en del frågor fick man ta bästa möjliga svar på - synd. Och en del frågor var också något luddiga, svårt att förstå vilken bur som menades ibland.
Har gjort det, men på ena alternativet hur mycket kaninen väger fick jag ta under 3 kg för jag har 3 dvärgkaniner men har en jätte på över 7 kg med.
Likså det med burarna, eftersom jag har dvärgkaniner och jättekanin så saknar jag att man inte kan kryssa i flera alternativ.
Plus att många frågar var nästna omöjliga att svara på för en som har flera olika kaniner eftersom dem beter sig olika osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.