Hur hittar man inläggen?
Hur hittar man inläggen medarbetarna/sajtvärd skrivit? Någon mer som har samma problem? :s
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Vad menar du? Vissa inlägg skriver dem så att bara dem kan se, vissa inlägg syns för alla
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag förstår inte heller hur du menar.
Exakt vilka inlägg är det du funderar över?
På samtliga sajter brukar det finnas minst en grupp som enbart Medarbetare och Sajtvärd har tillgång till.
Eller tänker du på de inlägg där vi gått ut med något, exempelvis att en ny version kommer ut, ändringar i något, så brukar dessa läggas i gruppen "Om sajten och Ifokus".
Precis där du placerat denna tråd.
Dock verkar det i och med nya versionen blivit så att alla tidigare trådar med moderator-ikon, ej längre har någon sådan ikon framför sig.
Sen är det något specifik tråd kan man alltid använda sig utav sökfunktionen och se om man hittar den på det viset.
Typ som "bygga bolåda" exempelvis och "göra rosetter", vart finns dom?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Artiklar :)
#3 Artiklar menar du? Klicka på artiklar under "headern" på sajten :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.