Ang läger för oss över 20!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då vi har en tråd om ett läger eller liknande för oss över 20, och det nu pågår diskussion om var och när.
Så tänkte jag kolla följande:
1: Vilka är intresserade av läger för över 20 år, och som skall till alingsås?
2: Kan man lägga in lite föreläsningar, hinns det med?
3: vilken dag passar bäst av:
a: fredag
b: lördag
c: söndag
Kram /Tess
Tar jag mig i väg är jag helt klart på. För mig räcker det att träffa litte av er är på kanin-ifokus men även föreläsning är intressant. För ut satt att det är samtidigt som Utställningen.
Verkar inte som så många som e intresserade av att slå i hop det? :)
Kram /Tess
#2 kanske inte slå ihop det, det är ju roligt att ha två träffar så man har möjligheten att komma på någon.
#3 Jo men jag fick som försölag att man skulle ta det samtidigt som typ alingsås för dit skulle tydligen många, o då e det lättare att få ihop nått. 
Därför kolla jag intresset, men finns de inte så får vi göra nån annan undersökning med plats och tid!
Kram /Tess
Jag kommer och tycker det är en rolig idé. Jag vet inte riktigt vad för typ av föreläsning det är tal om men det finns ju många andra saker man kan göra. Några vill kanske ta med sina kaniner och göra något med dem, fika mm. Det finns ju mycket att titta på också =)
Kastanjegårdens Kaniner
Jag kommer om vi håller der i Stockholm, kommer åka båt hela vägen från finland så längre än så tar jag mig inte :p nä men jag tycker verkligen vi ska försöka styra upp något, jag har aldrig varit på kaninläger, hade tyckt det skulle va så kul!! vilken dag som hellst i veckan passar för mig
Mja… jag försökte kolla upp om de i Alingsås i juli även ställer ut i sällskapsklassen, eftersom att jag har en teddyvädur (=icke godkänd enligt rasstandard). Det tar ett tag att åka och kostar mig en summa, plus vandrarhem, så det är tveksamt för min del. Men jag följer gärna tråden och ser vart det barkar. 
#7 om du vill så kan jag nog ordna sovplats hemma hos mig, Så slipper du vandrarhem om du vill.
Kram /Tess
#8 Det är ju eventuellt ett alternativ, det är mkt snällt av dig att erbjuda. :) Jag följer tråden och ser om det blir något av detta!
#7 jag har över 75mil ner enkel resa de om nått kommer att bli dyrt samt kamping eller vandrarhem om det finns plats.
#10 Hehe, ja, det skulle inte jag göra, men det är ju trevligt om du eventuellt planerar göra så. :)