Löwen/lejonhuvad kanin köpes!
Hej!
Jag är på jakt efter en japantecknad löwen/lejonhuvad kanin.. Bor i göteborg men kan åka en bit om det skulle behövas. Om du har en sån till salu eller vet någon som har det så är det bara att kontakta mig. Även tips? på olika uppfödare mottages gärna.
Mvh Sara!
Bor i Göteborg,tror jag och har MÅNGA lejon..
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jag har fått en kull, föddes igår. Vet inte färgerna på dem än men då båda föräldrarna är japantecknade och mamman endast lämnat japantecknade ungar tidigare är sannolikheten mkt stor för japantecknat 
Jag bor utanför hässleholm.
Kika gärna in på min hemsida om du är intresserad.

Jag har en TeddyLöwen s/v japantecknad. Ska sälja några av mina kaniner, har inte bestämt vilka, men är du intresserad och om hon får det bra hos dig så kan du få köpa henne. För mig spelar det inte så stor roll, vilken jag säljer, utan att den jag säljer får ett bra hem, för jag älskar alla kaniner lika mycket. Jag bor i småland :) PM:a mig om du är intresserad :) Hon är även lite hopptränad :)
#1 De har en annons på blocket och där hade valt Örebro.. Så de bor nog kring Örebro och inte i Gbg =)
Som sagt bor i göteborg och kan ta mig en bit om det handlar om någon timmes resväg men tyvärr verkar alla som har svarat bo lite för långt bort.. =( Ingen som vet någon närmare uppfödare?
jag skulle KANSKE (bara kanske) kunna transpotera kaninen från småland till göte :P om du skulle vilja ha den då ;)
Emma
#5 kan du ta dej till onsala ?
Ska köpa en där *viskar och ingen hör :D*

7# Mina föräldrar bor i Onsala o jag själv har bott där hela livet o det är ju inte jättelångt dit så har inga problem med att ta mig dit direkt.. =)
Jag har en hona kvar, g/s japantecknad leveransklar 22 maj. Fast jag bor i Eskilstuna.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hej, min kompis har en hane som är vit/svart jaan som är löven som r renrasig men ingen stamtavla utan ett annat papper ed all fakta m släkt, men han är nog 3 år eller 2 år ska kolla. me myckt fin och kelig, slickar en på handen :) bilder kan skickas som du vill :) min msn: bami_Vero@hotmail.com
Brkar åka till götebrg så jag kan leverera den dit :)
Min kompis har 2 lejonhuvade, hane och hona, svart/vit japan ^^ Även en korsning, med löwen/hermelin/lejonhuvad/bond kanin, svart/gul japan.. Hona, dom finns i Orsa men leverans finns till GBG i juni kanske
Kanske lite sent ute, men söker du fortfarande?