Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 547 ggr
tesselituss
0

Ninja & Jonas har springtävling! *film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, hemma på kvällarna brukar de se ut såhär, ungefär tio rundor fram och tillbax! Skrattande Bra Motion för Jonas, ehmmm nja, jag menar så klart för Ninja  Tyst

fasen filmen blev inte riktig, kommer ny länk strax!

Ja detta är en aktiveringsform han gillar massa!

Kram /Tess

tesselituss
0

Här kommer den riktiga filmen

http://www.miloop.com/film_view.aspx?mm=5&movie=42665

Fick lägga upp igen, för den andra länken funkade inte heller:(

Sorry för strul!

Kram /Tess

MarHai
0

Jag tycker det ser ut som om den attackerar? Den ser ju ut att försöka bita Jonas i foten? Annars såg det roligt ut :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

tesselituss
0

Nädå, han attackerar inte..:)) Om du kollar när han e hos mig och vänder så väntar han på att de skall springa igen! ´

Han blir totalt överlycklig när de springer!

Kram /Tess

tesselituss
0

Detta fick jag av våran kära John!

"Hittade en rolig sak ang kaniner som springer som ninja gör.

Nu har jag översatt så det ser lite konstigt ut google translate är inte den bästa"

Need for Speed

Kaniner är snabba och de vet det. De älskar att springa, bland annat kapplöpningar upp och ner korridorer och genom rum. Vissa folk kallar detta "Kör Bunny 500." Kaninerkommer även arbeta med att förbättra sina drag, genom att praktisera sammanfattningvarv i ett litet utrymme. Racing kaniner är glada kaniner.

Vissa kaniner gillar faktiskt att vara jagad, eftersom de vet mycket väl att de är mycket snabbare än du är. En kanin som vill vara jagad brukar sitta vänd sidled till dig liteavstånd, så att det är mellan dig och en bra racing område (t.ex. en lång korridor elleröppet rum). Dess öron ska perked upp och mot dig, och det kan ta ett snabbt steg ellertvå mot sin tillflyktsort, sedan stoppar medan du tittar på dig. En icke-hotande chase kanuppstå (t.ex. det populära kör-while-viftar-one's-armar och sade: "Jag ska fånga dig! ").Kaninen kan även zig-zag som det går, och kommer förmodligen inte gå med full fart.En kanin i en sådan uppmanade en jakt kommer ofta köra med öronen mestadels upp,medan en Running Scared kommer alltid att lägga öronen bakåt. I slutet av jakten,kommer kaninen sitta i en bekväm plats och ger dig möjlighet att brudgummen honom eller henne. Om jakten inte om roliga (dvs om du verkligen rädd det), så kommer detantagligen tyder på en viss rädsla och ilska när du närmar dig. Vissa kaniner tycker om att vara jagad och andra inte.

Förresten, när en kanin besöker dig och sedan humle av, men stannar för att titta på digprecis innan flyttar utom synhåll, betyder det ibland att du förväntas följa (intenödvändigtvis genom att jaga). Du kan ibland också använda denna signal för att få dinkanin att följa dig.

MVH John

Tack John! Detta är verkligen typiskt Ninja! Fast han vill inte jagas, bara jaga! :)

Kram /Tess

pwestermark
0

-----

Westham
0

Skäms Det va så lite så  :)

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar

tesselituss
0

Skrattande

Kram /Tess