Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 2503 ggr
Twixxie
0

Kanin slänger sig på rygg..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jo,min hona Belle har en liten konstig grej för sig. Om man sträcker in handen under magen och försiktigt kittlar lite slänger hon sig på rygg med tassarna i vädret.Jag undrar,är det någon som vart med om något liknande ? Eller vet varför hon gör så?

mvh Nora :)

LucyLove
0

Bild? Hehe, låter lite kul ^^

Twixxie
0

har ingen just nu men kan försöka ta ^^

[Ellahpella]
0

Honor brukar lägga sig på rygg vid brunst :)

" Handen är hanen, hehe "

Tregly
0

Lustig egenskap x) Rädd kan hon inte va i alla fall, för om de visar magen så betyder det att dom känner sej säkra i situationen. ;) Hon kanske är kittlig? xD

Kan man få se en bild? x)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

eamy
0

min kanin hona ÄLSKAR att komma springandes in i vardagsrummet och sen bara helt plötsligt stå stilla och bara slänga sig åt sidan och ligga på sidan i ungefär 3-4 min haha hon är så söt :)

vet faktiskt inte varför, tror dom trivs och känner sig 100 % trygga kanske ? :D

Twixxie
0

#3 ja vid närmare eftertanke så sker det oftast när hon är parningsvillig :P    

#4 ja vem vet :P ska försöka fota ngn dag så ska jag visa :D     

#5 Men jag har sett liknande beteende min hane,när han fick Belle som sällskap vart han jätteglad och framför henne kastade sig på rygg och höll på så :P

lisiberglund
0

det gör min kanin gemt ett tecken på att dom är trygga och känner säg säkra! :)

Med all kärlek //Lisi

Tregly
0

#6 Ja det hade varit spännande att se! ;D

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

jahadu
0

VåååårkänsloooorTungan ute Skönt att kaninerna känner av att våren är påväg iaf, själv undrar jag när snön ska försvinna x)
Var på en hopptävling den 5/3 (tror jag det var) och satt som bisittare. Då var minsann många honor helt galna och brunstiga. Mitt i banan var det många som helt plötsligt kastade sig på rygg eller rullade sig helt^^

jahadu
0

VåååårkänsloooorTungan ute Skönt att kaninerna känner av att våren är påväg iaf, själv undrar jag när snön ska försvinna x)
Var på en hopptävling den 5/3 (tror jag det var) och satt som bisittare. Då var minsann många honor helt galna och brunstiga. Mitt i banan var det många som helt plötsligt kastade sig på rygg eller rullade sig helt^^

jahadu
0

Jag lovar och svär att jag försöker få bort min dubbelkommentar men det går inte x/

Twixxie
0

#10 Hihi det hade jag velat se :D