kaninunge hjälp!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp som vissa redan vet vill jag ha en liten kaninunge frågan är bara Vilken ras? man ska ha jag har en lejonhuvad dvv vad kan passa i hop med den?
// lisi <3
Med all kärlek //Lisi
Det finns egentligen ingen ras som passar mer eller mindre bättre med din kanin, är det en Hona eller hane??
För det är möjligtvis könen som kan spela roll.
2 hanar ska inte vara tillsammans, oavsett om de är kastrerade eller inte (rekommenderar INTE det)!
Däremot kan 2 honor, eller en kastrerad hane samt en hona passa bra ihop.
Jag har 1 harkorsnings hona kvar till salu, kanske skulle hon fungera bra för dig och din kanin? :) Skickar med bild på henne!
Hon heter "Pajaritos" Las Vegas och är uppfödd efter 2 fina hoppföräldrar, och hon själv har visat upp talang för det här med Kaninhoppning ;)
det är en hona :)
tack okej om jag skaffar en blir det en tjej i alla fall!
åå vilken sötnos!
Med all kärlek //Lisi
Okej :)
Du kan höra av dig till ylva1@comhem.se vid frågor eller intresse för lill tjejen :) Fler bilder finns att se!
#3 okej inget bestämt en så.. jag måste se men om det blir av så hör jag av mej!
Med all kärlek //Lisi
Är din kanin en hona? Isåfall rekommenderar jag en kastrerad hane. 2 honor går oftast (finns undantag) inte bra ihop, om de inte är syskon eller mor och dotter. Vid brunst kan dem börja bråka o.s.v.
#5 okej men har haft honor förut som fungkat i hop men bra att veta :)
Med all kärlek //Lisi