Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 758 ggr
ccilia
0

(K) Teddyvädur hona

Jag söker en teddyvädurshona. Gärna med stora wienertecken.

Ska passa till Avel.

Unge eller vuxen. Allt kan vara intressant!

breana
0

Kolla teddykaniner.ifokus.se! :)

Själv har jag parat två av mina teddyvädurar. Ungar väntas början av nästa vecka, du kan kolla min hemsida: http://tallvagens.tk/

[Wera]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är du noga med att det är 100 % teddy? Tänker på att vissa tycker det även är OK med som har risk att fälla.. :P

kaninfantasten
0

Har ingen till salu nu, men väntar en kull i april. Mamman teddy nu, men kan bli peking, pappan helteddy enl hb. Se dem på min hemsida under kullplanering. Ungarna får teddypäls, men kan bli peking/överpälsade lejon som vuxna eftersom jag inte vet om mamman fäller ännu (ett år nu). Stor chans till stora wienerteckningar. Jättegoa föräldrar. Välkommen!

www.123minsida.se/eklyckanskaniner

ccilia
0

Breana: Japp, dig har jag full koll på! Vi har mailat sedan tidigare så jag väntar förväntansfullt på dina små :-)

Wera, ja jag är noga med att det ska vara 100% teddy! :-)

Kaninfantasten! Tack för svar. Vill dock inte chansa så mycket, på att det kan bli peking. Är Teddy jag vill ha :) Du hade otroligt fina kaniner!

byhalanskaningard
0

Min teddy hona skall ha en kull i april om du är intresserad?

Mamman är Teddy Dvärgvädur vit, svart brokad

Pappan är Teddy Löwen madagaskar, vit nos

Läs mer om oss på www.byhalanskaningard.weebly.com

breana
0

#4 Jahaaa, är det du! Så trevligt! Mailar dig direkt då jag hittar ungar :D

Rozza
0

Har parat min hona så får ungar om några veckor dock inte wienertecknade men 100% teddyvädur. Tänkta färger är japan gul/svart och gul/blå kan bli fler färger också. Pappan har fin kropp liten och söt medans mamman har väldigt bra och lätt skött päls. Tror det kan bli väldigt fina ungar även fast dom inte är wienertecknade.

www.kanin.rozza.se

kaninfantasten
0

Tips: Det är ju väldigt få som föder upp helteddys med stora wienertecken. En av de få är Madde på solvikens kaniner…Hon kommer att få en hel del med wienertecken under våren. Kika in på hennes hemsida, kan den ej i huvudet, men googla på Solvikens kaniner..

Jag själv kommer att få helteddys, troligen wienertecknade under hösten om allt går som planerat (köpt in avelspar från Solvikens), men jag gissar på att du vill ha lite tidigare..lycka till!

Mvh Erika

www.123minsida.se/eklyckanskaniner