Vad tycks om förändringarna?
Hej alla!
Jag ber så mycket om ursäkt om en liknande tråd redan finns, jag har letat efter en sån tråd men inte hittat någon. Det är mycket möjligt att jag missat det, jag har nämligen haft en iFokus-paus. 
I annat fall så undrar jag vad ni tycker om det nya iFokus hittils?
Det har strulat för min o andra med, kan knappt kommentera, bara ibland..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag gillar de inte riktigt.. förut när man hade kommenterat ett inlägg såg man ju det sen i uppdaterade inlägg ( till höger på sidan) men nu fattar jag inte riktigt, för varje gång jag loggar in så finns det en hel drös med sidor jag har skrivit på som är jätte gammla … men annars tycker jag väl det är som vanligt :P

Märker inte så stor skillnad förutom utseendet. Fast saknar första olästa kappen. Sen av ngn anledning har jag fått ifokus+, hade det för jääättelänge sen en gång, men det försvinner väl snart ^^
Jag gillar nya iFokus, dock har jag problem med att när jag vill byta rad och skriva på en ny, så syns inte det (radbytet) när inlägget sedan publiceras. Hoppas ni förstod, och jag har tagit upp det med "iFokus killarna" eller vad man kallar dem. Annars tycker jag om det, lite förvirrande men man vänjer sig nog.
#6 Ja, de håller fortfarande på med nätverket då allt inte är klart. Det är därför alla funktioner inte fungerar som de ska och det är lite buggigt. 
Jag gillar inte alls iFokus just nu allt bara laggar för mig hela tiden suck funderar på att ta en paus från iFokus tills det ordnat upp sig, jag kan knappt kolla en vanlig tråd längre utan att inlägg saknas eller buggar sig och uppdateringar försvinner inte så ser inte vad som är nytt och inte riktigt störigt :(
Och gamla trådar kommer upp hela tiden nästan i "Uppdaterade inlägg" Ganska drygt men förhoppningsvis så försvinner det snart eftersom de inte är helt klara :)
Jag tror nog att allt blir bra när det är klart! Just nu kan jag inte säga så mycket, allt bara laggar sönder för mig. ;) Saknar dock en "mina inlägg" knapp.
Tycker det är mer än förståligt att ddet buggar och så.
Det går inte över en natt fixa nytt iFokus! Lite tålamod får ni ha!
Jag övergillar nya iFokus, bra jobbat killar!
Har dock haft mycket problem med inloggning och att det står att jag inte finns för folk när dom klickar in på mig med mera. Men som sagt det går inte på en natt att byta ut allt!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se