(S) Teddy/Löwen Siames hona
Jag funderar på att sälja min Vilt Siames hona, Arwen, pga platsbrist.. hon är lite drygt 4 månader och Teddypälsad men kan möjligen fälla av till Peking.. Hennes vita päls och svarta nos är riktigt ögongodis!! Mamman är Madagaskar dubbelmanad Dvärgvädur Löwen och Pappan Svart/Vit holländar Teddy pälsad så Arwens öron står ett upp och ett ner..*hehe*… Hon ligger mig varmt om hjärtat så det här käns tungt.. men jag har så många kaniner just nu som redan är försummade.. Hon behöver pälsvård ca 1 ggr/veckan! Arwen är en social kanin som tycker om att bli borstad och pysslad med och det önskar jag hon kommer få även i det nya hemmet!Pris kan diskuteras..
Jag är inte helt säker på om jag vill sälja henne utan vill mest kolla om någon är intresserad.. men hittar jag " det rätta hemmet" och det känns bra så säljer jag henne nog.. Jag har inte brottom och kommer vänta tills jag hittar "det rätta hemmet".. Jag tror även hon kommer funka utmärkt i Avel! Hon är bärare av Siames, Madagaskar, Vit/bö, Holländar tecknat och Havanna. Hennes mamma har gett starka och friska avkommor!
Jag kan skriva stamtavla men eftersom hon är blandras är hon nog inget utställningsmaterial att satsa på.. så jag säljer henne med härstamningsbevis.
På fotot är hon nerklippt en del.. jag är inget vidare bra på att sköta en Teddy päls… det är en av anledningarna till att jag vill att hon kommer till någon som har mer tid än jag.. 

Vilken härlig päls :) nästan lite angoralikt :) hoppas du hittar ett bra hem som gillar pälsvård :)
MVH John

putt

putt