(S) Secret Admirer
Troya som hon kallas, söker fortfarande ett hem.
Troya är uppfödd efter föräldrar som båda hoppar inom Sveriges KaninHoppares Riksförbund (SKHRF) och de är svår, samt msv klassade i bana och Ej Elit, samt Elit i höjd och längd med pinnar (Ej Elit).
Namn: Secret Admirer
Färg: Viltgrå
Ras: Harkorsning
Kön: Hona
Född: 5 Oktober 2010
E. Glädjens Härlig U. Silverados Estanzia
Troya är väldigt snygg, lång och högrest i kroppen. Och hoppar gör hon utan problem. Hon gjorde den 12/2-2011 sin debut i lätt-klass på 3 fel, gick dock ej till final.
Hon flyger över stort som smått med marginal, och är en riktigt häftig tjej.
Men hon har även ett väldigt häftigt temprament, och bör komma till dig som är beredd på det :) I famnen, buren/transportburen är hon en ängel och gör inte en fluga förnär, men det är nere på marken hon vill "försvara" sig.
Själv ser jag inte detta som något större problem, bara hon kommer till nån som ger henne kärlek och en trygg miljö så kommer hon säkert bli en ängel så som hon är i famnen, nere på marken ;)
Pris: 400 kr
+ med detta följer 1 st. tävlingsbok med (SKHRF), övergångsfoder samt faktahäfte :)
Leverans går ALLTID att lösa :) Hör av dig till ylva1@comhem.se

Finaste Troya!!!
Otroligt fin är hon, nästan som sin bror :)
#8 Måste säga att hon är otroligt fin :) Hade det varit sommar just nu hade jag tagit både henne och hennes syster ;) :P
p.s det var jag som mejlade dig om ifall estanzia skulle ha någon mer kull :) jag älskar verkligen dina små harkorsningar :D
#9 Hihi :D Han är verkligen super fin! :D <3 Hälsa pussgurkan från mig ^^
#10 Ja, otroligt fin verkligen! :D Lovar att höra av mig till dig om någon utav dom finns kvar till sommarn ;)
Okej, vad kul då vet jag lite mer om vem du är :D
Slänger in en bild på när pappa Glädjens Härlig hoppar i sommras ;)

Ylva appropå ingenting! Jag måste hem till dig snart och trääääna!! Helst innan den 27de ;) hehe xD
#13 JA! :D

Kommer ev. tävlas i Berga den 27/2 och kan då levereras dit :)
11# Hihi, jadå, det ska jag göra :D