Två kastrerade dvpojkar :)
Jag får antagligen in två kastrerade dvärgvädurs hanar för omplacering nu i veckan. Dom är välhanterade och lugna och är 3år gamla. Tänkte höra lite här om det ev. Finns intresse för dom var för sig eller tillsammans? (dom går tillsammans nu och har gjort sedan länge) Återkommer med bilder osv om intresse finns.
Dom finns i kungsbacka och kan levereras runt om i göteborg varje dag och övrig transport brukar gå att lösa. 
www.jenniebreen.dinstudio.se kommer bilder och mer info att dyka upp.
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Dvv ska det stå i rubriken förståss :)
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
kan va intresserad jag ;)
tror du dom kan gå ihop med hona?
// Michis

#2 Ja det kan dom göra, Det var det som ägaren ville att dom antagligen skulle gå ihop med en Hona eller hane? och inte själv så det tror jag skulle funka jätte bra :)
okej, va är det för hanar då alltså hur är dom å så? :)
finns de bilder på dom? :)
skulle vilja veta lite mera om dom, för jag är troligen intresserad.
fast bor i dalarna. fast går kanske ordna transport^^
// Michis

Det som jag vet är att det är Dvärgvädurar, 3år bott hos barnfamilj och mycket tama och snälla. Dom kommer i veckan och då kommer jag att ta bilder och lägga upp här :) Du kan ju kika lite på transport så gör jag det också om det skulle vara så att du vill ha dom :)
okej va bra, ja vi gör så :)
// Michis