(S) Sociala Rexkaniner
Har en liten drös med rexkaniner kvar som inte blivit sålda! Förstår faktist varför ingen vill ha någon, de är hur underbara och góa som helst!
Det är 5 stycken hanar. Födda 13 september 2010, så snart blir de 3 månader. De bor tillsammans nu! Det finns 3 svart brokade och 1 feltecknad holländartecknad kvar, de säljes med härstamningsbevis. 1 svart dalmatiner hane finns också, och han säljes ringmärkt med stamtavla!
Alla är hur snälla som helst, fast mycket energi har de
De finns i Uppsala, men transport går att lösa, kan själv åka till Stockholm, Enköping och Västerås!
Gå in på hemsidan för att se bilder på alla sötnosar. Och tveka inte att höra av dig vid frågor/intresse via mail eller PM här 
www.dragongarden.tk och min mail: gustafsson-95@hotmail.com
På bild visas Dragongårdens Dropi =)
PUTT
Jag tar gärna castorn du hade med igår ;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#2 Haha, jag skickar henne på posten 
synd att du inte säljer någon hona "/
Är alla honor sålda?
# 4 & 5 Varför just honor? Hanar är ju minst lika sociala (om inte mer, i vissa fall)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#6 Jag undrade bara om alla honorna var sålda. Har haft lite kontakt med Emma tidigare ang just en av honorna :o)
# 7 Okej ^^
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#7 Ja, alla honor blev sålda tyvärr!
Och jag har 2 av honorna ^^ hihi, jag älskar mina kaniner! :D Men dom andra va oxå söta :D VÄLDIGT sociala tycker jag :)
För jag vill ha sällskap till min kastrerade hane, och då går det inte så bra alls med en hane ^^
PUTT
#0 Förstår faktiskt inte varför ingen vill ha dom…
Tror jag du menar, lycka till! 
#13 Haha! Ja precis, så ska det stå 
Putt

Älskar allt som har med rexkaniner att göra:) Tyvärr har jag fullt hus, annars hade jag inte tvekat.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
De har blivit så stora! 
Å vill också ha en dalmatiner Rex, har en wiener tecknad Rex, men älskar dalmatiner:p
#21 tror det finns kvar en dalmatiner hane..
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#22 Å säg inte så, haha det kliar ju i fingrarna
>Då måste lilla pappa gå med på det också och det är inte så lätt…
#23 Gå in påEmmas hemsida. TRor det finns några dalmatiner kvar
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Finns Drengur kvar? Han var ju bara för söt!
Finns Dreki kvar? Har du någon färsk bild på honom i så fall som man kan få se? :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#26 Ja, Dreki finns kvar! Han är riktigt cool måste jag säga! :D Tyvärr ingen nytagen bild på honom.
#25 Ja, Drengur finns kvar! :)
#27 Vill ha, vill ha
#29 Shises vad fin han är! 
#32 Han är en riktig skönhet :)
Gud vad snygga!
#29 Har han blåa ögon också? 
#35 Oddeye :)
Putt
Dreki och Agent ska få flytta till samma hem imorgon! :)
Dropi och Drengur finns kvar!
Dreki och Agent är åter till salu!
Putt
Även min dvärgvädurshavana hane Hambo finns till salu
#40 Är han rexpälsad? Vill ha honom i så fall. =)
#41 Tyvärr! Normalpälsad
Finns intresse på Hambo, Drengur och Agent.
Putt
Dreki, Drengur, Hjördis och Agent finns kvar!