R.I.P Busis min älskade kanin <3
Tidigare idag dog min älskade kanin busis <3 känns helt obeskrivligt :'( Finns ingenting som har betydigt så mycket för mig i hela mitt liv som min busis <3 Hon var mitt allt <3
Hon blev hela 8 år gammal men tyvärr gick det inte längre, hon dog inte av ålder utan den troligaste orsaken var att hon frös ihjäl efter att ha rymmt och/eller blev tagen av en katt för hon hittades i dag i ett trädgård intill utan huvud men den återfanns senare också ……
Jag blev precis hämtad av min pojkvän som berättade de hela :'( ……..
Idag är den sämsta dagen i mitt liv jag förlorade min älsklade kanin <3 Imorgon kommer hon troligen begravas och jag hoppas hon kommer till himmelen för det förtjänar hon verkligen, sådan ängel hon varit <3 Hon var och är den bästa kaninen som någonsin existerat för mig <3
Jag älskar dig busis mer än allt på jorden !!!!!!!!!!!!!
Vila i frid busis <3 Jag älskar dig min lilla bebis <3 <3 <3 <3!!!!!!
Stackars dig! Inte bara jag som är ledsen ikväll… Rest in peace Busis. 
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Vila i frid! <3
RIP, gud vad hemskt! *styrkekramar*
#1 Tyvärr så blev det så ja, vi kan sörja tillsammans:'(
Kaniner är underbara djur men precis som alla andra djur när den dagen kommer som de dör så känns det precis som om man förlorat en bit av sitt hjärta </3
Kommer alltid minnas min lilla Busis <3 Denna kväll kommer jag tillängna dig min älskade busis <3 Och jag kommer även ge en tanke till dig Loverabbits och din busen :(
Vila i frid Busen och Busis <3
2002-05-26 till 2010-11-26 </3 älskade busis jag saknar dig redan massor </3 vila i frid älsklade bebis <3!
#4 Tack så mycket <3 Sänder en varm tanke till dig också. :(
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
:( Rip<3
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Kan inte förstå att hon är borta, min lilla älskling </3 Orkar ingenting mera, ska gå och sova nu, jag ger upp all min vilja är att göra någonting är borta:'( </3

Kramar till dig!
Vila i frid Busis.
//Ellen
Det finns bara en himmel och dit är alla änglar välkomna, människa som djur. En fruktansvärd syn för dig och din pojkvän! Usch ja! Jag vet vad du går igenom just nu och hur tugnt det käns för dig. 19 November somnade min underbara tös Daisy fridfult in när hon sov i sin lya. Hon blev 7 år och 8 månader. Hennes gammla hjärta orkade inte längre slå till sisst. Saknaden är stor och jag tänker på henne varje dag. Jag har köpt mig en ny kanin för att det skall vara lättare att hantera sorgen efter Daisy, plus att min hingst nu är ensam i hingststallet. Så jag köpte Samuel så det skulle vara lättare som sagt att hantera sorgen och så att min hingst inte behöver vara ensam i hingstallet. Kommer dock alldrig att glömma Daisy! Det kommer vi, jag och min hingst alldrig att glömma utan förvara minnet av henne i våra hjärtan.
Stora styrke kramar till dig!
My eternal love to my beloved flame! 
Jag hoppas verkligen hon har det bra nu och att lidandet innan hon dog inte blev allt för stort för min lilla älskling <3 jag önskar att jag hade kunnat hjälpa henne men fanns inget jag kunde göra :'( <3
Idag kommer hon begravas i närheten av sitt bur så att hon känner sig hemma <3 Hon kommer få blommor och sina favoritgodis i sin grav <3 Kommer sätta ut små ljus till henne också så det lyser upp på kvällen <3
Hon var det underbaraste som hänt i mitt liv och jag fick dela många år med henne <3 Hon var alltid lika söt min bebis <3 Hon var mitt första djur och jag kommer alltid att minnas henne, hon har sin speciella plats i mitt hjärta <3
Vila i frid min ängel <3 <3 <3 <3
Tack alla som visat stöd till mig och min lilla busis <3 Det har uppskattats mycket <3 Tack än en gång ni är underbara <3 Kramar till er alla!
Kommer att lägga upp bilder här senare på min älskling, från när hon var liten bebis och när hon var 8 år innan hon dog och en bild från begravningen <3
Busis, jag älskar dig <3!
Det här har varit otroligt tufft för mig att ta och förstå att hon inte längre finns hos mig men tanken att hon finns nu på en bättre plats i himmelen känns åtminstånde lite bättre <3
Beklagar rip.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Nu har vi lagt henne i hennes låda med hennes favorithanduk och hon skall få tillbringa sista natten innan vi begraver henne i hennes utebur som hon trivdes så bra i. Imorgon kommer hon begravas då min familj och min pojkväns familj kommer för att säga hejdå till henne. Hon har varit någon speciellt för oss allihopa så hennes sista dag när hon begravs skall bli den finaste <3
Vi har precis varit iväg och köpt rosa rosor som jag ska torka och ha några av blommorn runt henne i hennes grav och ett ljus som skall lysa upp platsen hos skall vila på. Hon kommer också få blommor ovanpå gravstället <3
Hon är för mig värd allt i världen så jag kommer se till att hon får en fin sista dag och att vila i frid min älskade bebis <3
Trots sin höga ålder såg hon inte ut att vara äldre än ett år till utseendet och någon ålder syntes inte heller på hennes beteende utan hon hoppade alltid runder som om hon var en liten bebis <3
Älskade Busis du kommer alltid finnas hos mig i mitt hjärta min lilla bebis <3
Tårarna rinner hos mig. *Tröstkramar*
RIP lilla vännen Busan. Nu är hon i en finare värd. Glädjeskuttar på gröna ängar.
#16 Tack
det hoppas jag verkligen att hon är <3 Hon förtjänar det bästa som finns sådan ängel hon varit mot mig i hela sitt liv <3 Önskar att hon stannat hos mig längre men kan inget göra nu får bara inse att hon inte finnas här längre och att hon har det bra där hon är nu <3
Idag klockan 14.00 är det begravning i vår trädgård för min lilla älskling <3 :'( Jag önskar att du hade stannat hos mig längre min bebis <3 Jag saknar dig så otroligt mycket <3!
Busis <3 Du finns föralltid i mitt hjärta <3
Jag ska försöka hålla ihop idag så att jag kan se till att din begravning blir den bästa men känner redan att tårarna kommer när jag hör ditt namn min lilla bebis <3
Jag vill bara hålla dig nära mig och aldrig låta dig försvinna från mig igen <3 Jag har växt upp med dig, du var min största trygghet, min bästa vän och du hade en riktigt ängels tålamod med mig när jag var liten <3
Detta är för mig så otroligt tungt, jag vet inte hur jag ska orka med allt i livet utan dig min bebis <3
Jag visste att du var gammal nu men man såg på dig att din tur inte var nu, du har aldrig varit sjuk, du var otroligt aktiv och alltid glad.
Men så en natt skada du dig på något sätt som jag inte kan förstå hur, du bröt av dig nästan alla framklor på vänster tass, du tryckte dig ut ur din uteburs galler och rymde, du kämpade dig genom den höga snön trots att du var så liten och hade så ont, hoppade över en bäck och för att slutligen hitta en terass som du gömde dig under för att söka skydd, efter det vill jag inte ens tänka på vad som hände dig, det gör mig för ont i hjärtat min bebis <3
Jag kunde inte finnas där för dig då som jag alltid gjort tidigare, jag ångrar mig så otroligt mycket att jag inte fanns hos dig den kvällen men hade jag vetat att du inte var i din bur längre hade jag sprungit ditt så fort jag bara kunde och hjälpt dig men jag visste inte :'(
Hade jag vetat att detta skulle hända hade jag aldrig gjort dig till utekanin utan du hade fått stanna inne hos mig men samtidigt så visste jag att du älskade att vara ute, det var din passion att hoppa runder fritt och du var så glad <3
Framåt vintern blev det väldigt kallt här och jag funderade många gånger på ifall du inte skulle få stå i uterummet eller komma in istället för jag var så rädd om dig min bebis <3
Men jag visste att det inte skulle uppskattas hemma om jag tog in dig igen så jag tänkte att du att var en sådan stark och envis kanin så du skulle klara dig bra ute men tyvärr hände detta och jag ångrar så himla mycket att jag inte gjorde som jag tänkte :'( <3
Hade det inte varit för de spår du lämnat i snön så hade vi aldrig hittat dig igen men när vi väl hittade dig var det alldeles försent :'(
Förlåt min älskade busis att jag inte fanns där för dig, förlåt att jag räddade dig medans du fanns hos oss <3 Hade jag vetat hade jag hjälpt dig vad som än krävdes <3
Busis, kom ihåg att jag alltid älskat och kommer älska dig oavsett vad som händer så är du min lilla bebis <3
Idag är det min tid att säga farväl till dig min älskade kanin, men jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen i himmelen <3 Jag saknar dig min bebis, jag saknar dig så otroligt mycket <3
Alla dessa tårar jag gråtit sen du fanns död är tillängnade dig för att visa min enorma kärlek till dig min bebis <3 Åter igen Busis jag älskar dig och kommer alltid att göra <3
#18 Jätte fint skrivet! Blev tåröggd när jag läste:(
#18 Fint och känslomässigt skrivet! Hoppas verkligen att hon får det på Den Evigt Gröna Ängen :( <3 R.I.P Busis :( <33333
#19 och 20 tack så mycket :'( Ja jag hoppas verkligen att hon har det bättre nu i himmelen, allt som hänt är helt obeskrivligt för mig jag har förlorat min närmaste vän och lilla bebis <3 Saknaden är enorm :'( <3
Ska dra mig till skolan idag men kommer bli tungt för mig att orka något just nu fast jag har inte mycket val, jag måste fortsätta även om jag hellre hade suttit ute hos min lilla busis's grav och bara tänkt på alla stunder vi haft tillsammans <3
Jag kommer lägga in bilder senare från begravningen så fort jag orkar men just nu har hela viljan att göra något försvunnit från mig :'(
R.I.P Busis <3
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Rip <3 beklagar :'(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack alla som gett mig stöd efter Busis död :( Nu har det gått tre veckor sedan hon gick bort och jag saknar henne så oerhört mycket <3
Bilderna från begravningen har än så länge inte kommit upp eftersom det har varit för jobbigt för mig att klara av för tillfället eftersom min farmor dog nyligen också två veckor efter Busis död så väntar med begravningsbilder till jag mår lite bättre igen, just nu klarar jag inte det.
Vila i frid min älskade Busis och Farmor <3
Länken nedan är en film på min bebis från i somras när hon fortfarande levde vid 8 års ålder, på filmen har hon precis kommit ut för dagen och vi håller på att lägga ut hennes leksaker <3 Rip Busis <3
Som ni kanske ser på filmen var hon en liten och otroligt nyfiken, glad, busig kanin och älskade att leka med lakan och annat kul som var i hennes väg <3 Inte den bästa filmen på henne men den är den enda jag har på datan just nu iallafall :) <3
Vacker och söt var hon! 
My eternal love to my beloved flame! 

Men usch så tragiskt 
Jag hoppas att hon tar väl hand om min Hugo, som for till himmelen i måndags 
Stor kram
vila i frid :`(
Finns om du behöver prata! <3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#25 Ja :) tack, hon var lika söt inombords som på utsidan :) <3 Min lilla ängel <3
#26 Jo det var väldigt hemskt, jag grät i veckor efter hennes död och jag tänker och saknar henne enormt mycket fortfarande, känner fortfarande hur tårarna kommer varje gång jag hör hennes namn :( <3
Hon har alltid älskat alla oavsett vem det var så jag är säker på att hon tar väl hand om din lilla hugo i himmelen, de är säkert lycklig tillsammans där med alla sina kaninvänner.
Stor kram till dig med