Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 634 ggr
SaraB
0

Vad gör ni med kaninerna på semestern?

Hej allihopa!
Har märkt att många av er har många kaniner, tex 6-7 st.
Ska på semester v 13 och då hänger Molly med, men det är bara till Sälen. 
Nu börjar det dra ihop sig till sommar och jag undrar, vad gör ni med kaninerna på semestern om ni åker iväg typ utomlands och så?  

MVH Sara & Molly

myriis
0

Jag har husbil, så ninerna följer md =)

ciss
0

Tjejerna i stallet kommer att ta hand om mina tre :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

senna
0

Familjen ska iväg utomlands, men jag stannar hemma med syrran och kaninerna :)

Ync
0

Mina kaniner stannar i stallet med tjejerna där.

(OBS; Jag och Ciss har samma kaniner) :)

[mjuue]
0

Våran familj åker aldrig iväg allihopa :P  För har en brorsa och en pappa som inte vill åka nånstans ^^ Så det är inget problem alls :) Skönt…

amand
0

Min granne brukar komma över och ge dom mat/vatten, ta ut dom och gosa med dom.. ;) Så det är inga problem! :D

Josssssefine
0

Åker jag i väg tar pappa hand om de..Åker vi alla i väg så har vi en som tar hand om de..

twinnie
0

Om det är kort så tar vi med honom. Ska vi utomlands tar några vänner till familjen hand om honom :)

tillan_93
0

min kusin brukar ta hand om honom för han har en egen kanin o dom är bästa kompisar:P

[Niike]
0

Min mormor brukar få ge ninerna och resten av djuren mat och så medans vi är borta. Men när familjen skulle åka utomlands en gång tillsammans med mormor och några till så såg grannarna till kaninerna^^

Prizma_o_Kristall
0

Min storebror på 28 år kommer hem när vi ska på semester. Han bor sedan hemma hos oss medan vi är på semester och han sköter om våra djur då. Vi har ju ganska många djur hemma så det är det enklaste för oss.

Noa-Nisse
0

min kompis cyklar hit till mig och tar hand om min kanin. tex när jag var i egypten för ca en och en halv vecka sedan så kom hon hit varje dag och tog hand om honom. Jag litar på henne eftersom hon själv har 10 kaniner.

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tribe
0

Har alla möjliga kompisar som vill vakta mina kaniner! :)

KajsaM
0

Oftast åker han med men om vi far utomlands t.ex så bor han hos mormor & morfar eller hos farmor :)

Jojsan
0

Några som jag känner tar hand om kaninerna (om dom kan…)… ska bort till påsklovet, vet inte vem som ska ta hand om de ännu…

Min kompis brukar ta hand om de (hon känner de väl) men hon ska oxå bort till påsklovet…(hennes pappa ska ta hand om hennes kanin) så… ja måste fixa nån annan som tar hand om mina kaniner…

SagaoAlfred
0

I somras så fick Alfred följa med då vi åkte på husvagnssemester och så, sen skaffade jag saga å då var jag hemma hela sommaren med kaninerna förutom en helg då jag var på en festival men då var mina föräldrar hemma med kaninerna istället.
annars så har jag flera kompisar som är jätteduktiga på djur och kaniner, och tre st syskon som kan ta hand om dem :)

myriis
0

För övrigt brukar jag ta hand om andras kaniner på sommaren =) Åker inte på så mkt semester ^^

Firestorm
0

Min kompis tar hand om dem, men jag hatar att resa, så det blir nog att jag stannar hemma om det inte är två dar eller något bara…

Frida-L
0

När vi åker utomlands i 3 veckor i sommar så tar min kompis hand om kaninerna :D

Keligast
0

när det bara är 2dagar så får dom mycket mat och vatten så dom står sig. men reser vi bort hela familjen brukar någon granne ta hand om mimmi (utekanin) och surprise åker hem till en kompis =)

Tribe
0

För övrigt brukar jag ta hand om andras kaniner på sommaren =) Åker inte på så mkt semester ^^

Hahha va bra ^^ :P Då kan du få vakta mina 9 :P

EmmaG
0

Är det bara jag som åker så tar ju sambon hand om dom. Men åker vi bägge 2 så ser hans familj efter dom..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken