Bra saker frå IKEA
Ska till IKEA i helgen och tänkte höra om vad det finns för bra saker som är bra för kanier?
Har tänkt på mycke på "måste" köpa saker…Typ höhäck och kaske en matskål men nånting annat som är bra för kaniner? ;) Skicka gärna en länk eller bild :)
Jo djurmagazinet ligger i byggnaden brevid så har tänkt köpa nått därifrån men kommer inte på vad :o Har ni nå tips??? :9
Nån som har tips?? :)
På barn avdelningen fin det små förvarings tuber som är perfekta som tunnlar.. 1,2,3 står det på dom… återkommer med länk :)
Jag har en påshållare från IKEA som höhäck till mina kaniner och jag tycker den är jättebra!
Jag vet inte vad den heter men den är kanske 30 cm lång och har ganska stora hål.
okej :) Den har jag skrivit upp på min "handla" lista redan :) Tack ialla fall :)
Någon som har något mer tips??? :)
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90163257 de är dehär John menar trorjag ;)
//Anna Odenbrand
#7 Dom där tycker nog Betty om :D Hon älskar rör XD
Nu vet jag inte om det finns något kvar, men när jag var på IKEA sist så reade de ut hela djursortimentet. Förutom skålar för 1kr st så köpte jag även en sorts fodertunna med svans som jag förvarar pellets i samt en sorts "katt-kit" -en rund väska som bla innehöll två skålar och en rund dyna/kudde. Just denna kudde ÄLSKAR mina kaniner, de sover på den och sitter och myser på den.
Allt detta var verkligen tokbilligt så hoppas att det finns grejer kvar när du ska dit! :o)
Rören har vi också och de är jättepoppis!
#9 Oj :D Vilka fynd ;D Ska kolla om det är extrapris på något i djursortimentet :) *Håller tummarna*
Några mer tips? någon?? :D
Ska köpa det här:
- Plastlåda att ha borstar/sax/sele/koppel/annat
- Höhäck (plastpåsehållare)
- Små tunlarna http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90163257
- Något från djurmagazinet
Sista chansen att ge tips? nu :) Far imorn och ska packa och allt innan ;)
På Ikea vid mig, skulle dom ta bort djur avdelningen, därför sålde dom så billigt;)
#14 Tror att det var så på "mitt" IKEA också (Kungens Kurva, Sthlm)
#15 Ja det är "mitt ikea", då tänker vi på samma:)
De ska ta bort djuravdelningen på alla ikea
Ikea kalmar har inte djur heller. Rear där oxå. Riktigt surt för ja köper hundbajs påsar där. VARFÖR?
Ska till ikea på lörda.
Ska se om dom har kvar den avdelningen ;) I fall dom har det ska jag nog köpa endel saker :P :)
Vart finns alla förvaringslådor på Ikea och hur mycket kostar dom?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
På "mitt" IKEA, det i Karlstad alltså, är djuravdelningen också borta tror jag..
Den finns i alla fall inte kvar på samma ställe där den var förut.
#21 Den är helt borta… Skulle dit och köpa svarta skålar men avdelningen var helt borta. Försvann innan sommaren tror jag.
En bra sak är http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90076364 - som är bra att förvara allt och lite till i. Smarta att stapla på varandra och tar lite plats.
Den minsta modellen av lådan Slugis funkar bra som toalettlåda
Papperskartong för 5:- blir ett jättefint hus!
Finns skålar på barnavdelningen som funkar jättebra som matskålar
Tycker höhäcken som de andra rekomenderar har för stora hål, mina dvärgvädurar får in huvudet i hålen :S
Rekomenderar istället nätkorgen Gorm till höhäck.
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!