Bilder till artikel 3
Har glömt bort denna artikel, vad elak jag är x) Lovade Lotta för någon månad sen att göra en artikel om kaninfärger!
Skulle vara jättegulligt om ni kunde bidra med bilder =) Tänkte göra en "3-dels" artikel, dvs. t.ex "Färger, del 1" och "Färger, del 2"
Ja, ni fattar =) Första delen kommer handla om "helfärger", alltså färger som täcker hela kaninens kropp, alltså inte japantecknat eller sådant. Nästa del kommer handla om "vilt", färger såsom "viltgul" och zobel färger, och sista delen om japan/brokat/mantel och övriga färger =)
Färgerna jag vill ha är: Svart, vit (både rödögd och blåögd), madagaskar och andra "helfärger" =)

Inte jättebra bild, ska försöka fota en bättre..

Tack för bilderna ;)
#4: Det är Troys pappa va? Dem påminner om varann :D

Om de redan finns bilder på kaniner i den färgen behövs inga mer bilder i den färgen ..
tribe, vad olika din och mina viltblåa kaniner är :) min ser lixom lite blåare ut och Simba lite blåare.. :) eller har jag blivit helt färgblind? :p
Ska det vara rasrena kaniner eller vill du bara ha färger? tex jag har två olika brokade korsningar
- Mvh Emma

Namn: Lonlys Zvinto
Ras: Dvärgvädur
Ålder: 2 år och 10 månader
Färg: Blå
#24: Bara färger =)
Kvirrz: Busan är inte en viltgrå scheck, utan madagaskar scheck.
#32: Hon kan inte vara viltgrå, hon har inga vilttecken! Helt klart madagaskar.

Namn: The Tjorvas
Färg: Svart wienertecknad
Ålder 1½ år
Jag borde väll inte lägga in det här nu, men lägger in det bara ifall ni ska ha det senare. Jag vet, världens fulaste gris-bild, men man ser ganska tydligt Tjorvas wienerteckning och det var den jag ville visa ;) Ville bara visa att wienerteckning kan se väldigt olika ut.

Namn: Retsina
Färg: zobelsiames brun
Ras: Dvärgvädur fuchs
Ålder: 1½år