Tino + Lenita = Intresseannons
Flamencos In Touch With Eternity "Tino"
E: Tassens Zell Dincht
U: Flamencos Heart Of Eternity
Ras: Vädurskorsning
Så fort jag såg Tino till salu så visste jag att jag skulle ha honom. Redan några dagar senare vi hade mejlat Karin åkte vi och hämtade honom. Han är väldigt gosig hemma men på banan lägger han all sin energi på hindrerna och hoppar luftigt. Han har väldigt sora bakben men tar dock ej i hindrerna endå.
(kopierade texten från ägarens hemsidan)
Tinos klassning
Rak: Medelsvår, pinnar?
Krok: Medelsvår, pinnar?
Höjd: Ej elit (1p) 75 cm
Längd: Ej Elit
Hallsjös Lenita "Lenita"
E: Hallsjös Simon
U: Betty
Ras: Lejonhuvad
Lenita kan vara en kaxig liten tjej i buren. Kan sitta i ett hörn och morra om hon är på de humöret x) Men hon har aldrig bitit någon och skulle aldrig göra! På banan kan hon vara riktigt snabb, men ibland har hon lite dåliga dagar och är lite segare. Många blir förvånade över hur en sån liten lurvboll kan hoppa så pass bra. Svåra kombinationer klarar hon ibland och ibland inte. Men jag tycker att hon är jätteduktig och kämpar på bra!
Hon har haft lite otur på tävlingarna med motståndet så hon har tyvärr inte fått någon pinne ännu. Men det kämpar vi för! :D
Hon har tidigare fått en kull. Alla med riktigt bra temprament!
Lenitas klassning
Rak: Lätt
Krok: Lätt
Höjd: Aldrig Startad
Längd: Aldrig Startad
Jag tror att det kommer bli trevliga och sociala ungar. Men som på banan har vilja, bra fart och fina hopp.
Det är inget säkert att kullen blir av då den endast blir av om det finns tillräckligt många intresserade!
Är du intresserad eller har några frågor så kan du mejla mig på,[](paulinaskaniner@hotmail.com )
[paulinaskaniner@hotmail.com](paulinaskaniner@hotmail.com )[](paulinaskaniner@hotmail.com )
Paulina Borg