Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 3799 ggr
[Becca-]
0

Året som gått - I bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att vi i denna tråd kunde lägga in bilder på våra kaniner som tagits under året som gått. Alltså 2010.
Så varsegoda att fylla tråden med era bilder på kaniner!
Skriv gärna vad kaninen heter, vad den gör, och vilken månad bilden är tagen.

Börjar att lägga ut en bild på gamla Ivan, som sitter och spanar. Bilden är tagen i Augusti.

Kickan90
0

Quia i snön =) taget den 27 december

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Becca-]
0

Bidrar med en till bild på Nyfikne Charlie som poserar framför kameran. Bilden är tagen i Augusti/September - lite osäker.

gaabriellaaa
0

en bild sen i somras, vet inte månad riktigt men skulle chansa på juni kanske, detta var första året som jag och sune började tävla "påriktigt". (tävlade en gång i typ augusti 2009 också, men då var jag inte äns medlem i klubben och det var mer för att jag skulle prova på) bilden är tagen av linnea jansson.

otroligt fult med blå sele och rosa koppel, men till mitt försvar så väntade jag faktiskt hem min lila sele som används nu haha! Svart koppel har jag till den Flört

gaabriellaaa
0

Fick även hem min pussgurka pingu! Kyss fick hem honom den 2 oktober, bilden är dock tagen sent i december, då var han .. ca. 6månader om jag räknat rätt Glad

gaabriellaaa
0

Tog även min första pinne i en längdklass, då med sune. Detta var i .. kanske oktober? Han hoppar 1.60m på bilden.

[ninnakm]
0

Quit, bilden tagen i slutet av Augusti. Den här bilden får mig att längta tillbaka till sommaren 2010! Det är Solställets Quit på bilden, han var då ungefär 3 månader, han var på ett "stort" äventyr på en sten när bilden togs!

Kristall
0

En bild från i höstas när jag hade haft Elsa ett litet tag :) 
Bilden är tagen i oktober tror jag.

Edit: t.v. är alltså Saga, och t.h. Elsa ^^

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[mandiiiz]
0

Bild på Plexus och min kusins ben Skrattande

Det var i Juni, tror jag ^^

[Becca-]
0

Vi vill ha mera bilder!