(S) Två kaniner pga allergi
hej. jag har två små jätte söta kaniner födda 7/7-10 och 9/7-10 (inte från samma "släkt") och min lillebror har fått reda på att han är allergisk så måste göra mig av med dom fort.
Jag har försökt sälja dom. även skänka bort dom.
Den som tar båda kaninerna får buren och alla tillbehör. en säck me spån och en säck me hö.
Snälla hjälp mig maila mig på alm_veronica@live.se elr ring mig 0720099918
maila för bilder.

Hejsan!Går det inte att ha dom ute?Eller i ett annat rum, vart står dom nu?Kanske kan gå att ändra om lite?
Jättejobbigt och tråkigt med allergi men i vissa fall går det att lösa:)
Om du ska skänka dom, var noga med vart dom hamnar!Finns flera som kan ta bortskänkes kaniner och använda som ex ormmat…
Rek att du lägger in bilder här, det skapar nog mer intresse, och om det blir akut kolla istället upp omplaceringshem. Finns flera bra! Lycka till
Tusan också! Jag som ville ha stora, fula kaniner! Hahaha, nej, skojade bara. ;)
Men jag säger som #1, går det inte att lösa på något sätt?
Vänliga Hälsningar Lina
Candycandy; jo jag är ganska noga med vart dom hamnar, vill ju inte att dom slutar som ormmat :(
en av dom får hem nu i veckan iallafall :)
Mamma och hennes 12åriga dotter ringde, och sen så bor dom nära så kan hälsa på också! :D
men testar lägga ut bild på den andra här och ser om det kanske fixar sig!
Onslow : haha lite fula e dom nog också ;)
Aaww den var verkligen riktigt söt :) men jag har redan en kanin på väg ev :) annars hade jag varit intresserad :)
#3 Är det en Hona eller hane?? Lejonhuvad kanin? 
det är en hane, aa en lejonhuvad :P
Är det bara jag, eller har du glömt att skriva vart han finns? =)
Tänkte utifall jag vet någon i närheten som kanske skulle kunna hjälpa.

vad är det för kaniner, har dom stamtavla ? =)