Vad har ni för hö?
Hej!
Det kan va kulo att veta vad ni har för hö och vart ni köper det i från. Själv får jag från våran egen åker:)
Egenskördat. :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Har alltid köpt i småpåsar från granngården, men senast köpte jag en stor säck från en djuraffär. Var jättenöjd med det från djuraffären, det luktar gott, är grönt och kaninerna älskar det! :D
Jag köper från en höbonde året om
//Emma
Köper i småpåsar på Granngården, tycker dem har finast och grönast hö. Dock vill jag gärna byta till hö ifrån bonde.
Tycker det verkar så mycket bättre, men jag hittar ingen bonde 
Är det någon som kanske bor i Värmland/Karlstad och köper hö ifrån bonde, och kanske vill tippsa?
Får gratis från en familj vi känner som gör sitt eget hö åt sina hästar, dom var grannar med oss förut och då hjälpte jag dom med deras småbarn och dom har även fått en kanin av våran vän och mig själv också :) Men nu när dom flyttat bor dom en mil bort. Jag har även köpt hö av dom åt mina hästar jag hade förut men numera får jag några balar då och då gratis när jag behöver! Lika så halm.
Köpt från bonde via en uppfödare. 
Ica maxi som köper från en bonde.. 25kr ca2kg dyyrt..
MVH John
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
från en bonde.får det gratis :)
jag köper tyvärr djuraffärs hö, skulle gärna vilja byta till bonde hö eller något men det går inte. Djuraffärs höt kostar mer än hundra kr för en stor säck
samma som till hästarna :)
Hämtar hem gratis från stallet där jag har uppstallat min häst.
Köper in från en bonde, samma med halmet till utekaninerna :) köpte hö från djuraffären eller ica innan men det blev väldigt dyrt så kontaktade en bonde i närhet istället :)
Får hur många balar jag vill gratis från en vänn till familjen som skördar sitt eget hö :)
Kramar Emma! :)
Bloggar även om mina kaniner på: http://emmaskaniner.devote.se/ Klicka in vetja! :P
Eget :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Köper från en bonde jag känner.
Jag köper hö där jag rider 
eget!
från ett ställe i mitt samhälle som säljer djurfoder, han skördar själv så typ från en bonde om man säjer så, betalar 30kr bal ungifär:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Köpte från granngården innan, men köper nu från djuraffären. Han älskar höt från djuraffären. Jag blundar för att det egentligen är svindyrt. Håller ju på med hästar och vet att det egenligta är skamliga priser de tar för en påse hö….men men.. har bara en kanin så det går ju inte åt så himla mycket.

Hämtar en påse då & då ifrån stallet :)
En påse räcker ca 1 ½ vecka :D
Stallet ligger på andra sidan vägen

Köper hö från Foderboden i Haninge. Tycker det är bra hö. fast ibland kan det vara lite sämre kvalitet men oftast är det bra :) Köper i balar så det räcker ett tag :)
Jag får gratis hur mycket jag behöver hos en vän till familjen. Det är riktigt bra hö, brukar hämta en stor svart säck ca var 3 vecka. 

jr farm, vitakraft, zuzala - allt från mitt webbshop :)
Har hö från en bonde nu.. vilken skillnad! Aldrig mer märkes hö ;)
MVH John
Egenodlat hö, superduper hö! 
#27 vad har ni för värden på höt? :)
Jag har ingenaning, kan kolla med mamma, det är hon som har mest koll på det (; Men det är jättefint ekologiskt hö med massor med torkade örter och grejs i.
Har samma hö som till hästarna, det köper jag utav en bonde i närheten, bra värden och han kör hem det:)
#17: Vart rider du? Och måste man rida där för att få köpa?
Söker fortfarande efter hö nämligen. 

Köper från bonde. Vän till familjen så får det billigt. Ekologiskt, närodlat vallhö. Nöjd!
Stensjövallen - Belgisk Hare i viltrött
www.stensjovallen.n.nu
#7 Det var juh inte dyrt.
Jag köper från min kompis ca 2 balar per gång. Ett kilo = 2kr En bal = ca 15 kilo
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
#7 Oops! Missupfattade! Det var vääldigt dyrt! Jag köper 15 kilo för 35 kr
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Förut köpte jag ifrån Granngården i balar eftersom det inte fanns någonannanstans att få tag på. Men dom är sjukt dyra. Men nu får jag gratis utav en kompis till pappa :) Och fint hö är det också grönt och grovt.
Köper säckar från djuraffären, riktigt fin! ;D
Köper från bonde, bra värden! :)