vad har hänt med libra?
hör väl egentligen kanske hemma på khif men provar här också:
Eftersom jag fyller år idag så har mamma beställt ett hinder åt mig från libra, hon beställde för 2 mån sen och dem svarade på hennes mail då att dom inte hade hindret men mamma beställde då ett annat och dem godkände det hindret och eftersom hon som äger libra brukar åka hit ibland så skulle hon ringa när hon var här så vi slapp betala frakt .. nu har mamma ringt dom varje dag i två veckor utan att dem svarat (hon har ringt på både libras nummer och tantens nummer) och även pratat in massa meddelanden om att jag behövde ha hindret snart eftersom jag skulle fylla år men libra har inte svarat på ett enda mail eller meddelnade. Så, någon som vet vad som har hänt med libra artic? Är dem bara på semester eller något sånt? Men isåfall är det ju riktigt dålig stil att inte höra av sig innan om det tycker man ..
Jag undrar detsamma.. Har beställt selar därifrån ca 3ggr utan att få några :/ Sjukt tråkigt då de har så fina saker. Hoppas verligen att din mamma inte betalat iaf..
Grattis på födelsedagen! 
Extremt dålig stil av det där företaget.
#1 vet ej om hon betalat .. tror ej det för isåfall kan jag lova dig att hon på något sett fått tag på dem vid det här laget haha ;)
#2 tack! jo det är det verkligen, tråkigt då sakerna är så fina :/