Saknaden är stor
En vecka igår sen min älskade kanin somnade in <3 Saknar henne väldigt mycket då hon alltid var med mig, så det är en stor förändring i mitt liv. Även fast detta är en svår tid så är jag glad att jag fick en sån fin tid med henne.
Det känns tomt att inte ha någon att ta hand om, pussa på och kela i sängen med. Går på en djurlinje så alla i min klass ha djur. Blir så frestad att skaffa en till kanin för nu är man ensam :( Men det känns inte rätt att skaffa nu, sista året i gymnasiet och jag vet inte alls vart jag hamnar sen.. Eventuellt utomlands och då är det ju inte rätt att köpa en kanin.. Fast jag vill så gärna! Ush finns ingen lösning. Kan inte ens skaffa en hamster ju :p Önska att man bara kunde låna en kanin eller något men det går naturligtvis inte.
Men om några år, då kanske jag har en sötnos att pussa på igen!
Du ska veta att du är mycket saknad Chilli. Går inte en dag utan att jag tänker på dig <3
R.i.P Chilli :(
R.I.P. 
Men foderkanin? 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

#2 Jag har tänkt på det men, det kanske blir högst ett år. Är det lönt då? :S