Stulna bilder på stallet.se
Nu är jag så sjukt osäker när jag sitter och letar bilder på stallet.se många får ju sina bilder stulna och det tycker i varje fall jag är dumt så vilka tillåter och vilka tillåter inte att sina bilder använd på stallet.se?
Försöker ta bort så mycket jag bara kan av bilder jag känner igen men ändå blir jag osäker om ni verkligen har lånat ut eller ej.
Det är okej att PM:a frågor eller så till mig angående bilder som är stulna eller om ni bara har någon fråga.
De bilder från mig som är tillåtna att använda finns här: http://tillatnabilder.webs.com/
Resterande från mig som inte har denna märkning, är sådana jag inte gett tillstånd om.
Mina är ej tillåtna.
anmälde några av mina precis,
Hittar du några av mina bilder är det bättre att PMa eller skriva här, vissa bilder är från när jag var aktiv på s.s och dom ska inte tas bort:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Mina är tillåtna med text att det står att det är mina bilder:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mina bilder får ej användas.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Förr, när jag var såattsäga `nybörjare´ på s.s så tog jag bilder från google. Men nu vet jag ju självfallet att det är olagligt, nu använder jag ef bilder, som INTE är tillåtna att ha på djur som inte kommer från mitt stall.
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Är medlem på stallet.se och har egenfotat där , så lånar aldrib bilder..
Men om jag ser några av era bilder så skriver jag det tiill er ;)
Så ärr på min vakt , så ingen tar era bilder ;)
Är medlem jag med, heter Vallhundar och kapsyl. Ser ni några stulna bilder, säg tillr ni snälla.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Heter Watervalley ;)
Jag är inte medlem, men har sett att folk tagit mina bilder tidigare. Skulle du känna igen någon av mina bilder får du gärna hojta till!
#10 - Det ska jag göra :)
Ska kika runt nu lite extra på kanin uppfödningar o sånnt , där dom ofta använder sånna bilder ..