Månadens Kanin November
Dags att starta nästa månadstävling!
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi välja ut 5 bidrag som ni medlemmar får rösta på.
Vinnaren får sin bild publicerad i en artikel på sajten, tillsammans med en liten text om själva kaninen/kaninerna på bilden.
I år kommer även vinnarna att hamna i en kalender för år 2011.
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne på iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris.
Regler:
- 1 bidrag per person. Ett byte tillåtet, skriv då från vilket bidrag du byter. Ex "#9, byter till detta bidrag". Detta för att underlätta för oss när vi tar bort ditt gamla bidrag.
- Bilden ska vara tagen av dig, eller att du har tillstånd att använda den (bilden ska då föreställa din kanin).
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Bilden bör ha någon form av anknytning till månaden.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 27:e varje månad , sedan väljs 5 bilder ut till röstningen som pågår under 5 dagar.
- Har man vunnit en månad, får man inte vara med och tävla under resterande årets månadstävlingar.
Lycka till!
Vill påminna samtliga om att hålla tråden ren från kommentarer (som kommer tas bort i sådana fall). Kommentarer kan tas via PM.
1.
MVH John

Jag bidrar med en bild på min lilla sötnos Essan
(Jag förstod inte riktigt om man fick ha en bild på sin kanin som man behövde ha fotat själv. Den här bilden jag vill bidra med har Pylva, som skrev det första inlägget tagit. Jag är ganska säker på att jag får använda den här bilden på Essan för Ylva.)

En kanin som jag har haft men nu är död…
Cilla hette hon :)
Paulina Borg

Jag bidrar med denna bilden :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
bidrar med en söt liten höstis bild på Vitnos :)<3

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥

Bidrar med en bild på Bree:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Xelentec Kaniner sänder dagen till ära en bild på min Franska vädurs hona som är ute på altanen och "skottar"snö.Hon skjuter snön framför sig med frambenen och sen "sladdar"hon iväg med ett "brak"
Hon har färgen Havanna Manteltecknad..Bilden är tagen idag av hos/av ägaren Helena.
Hälsningar Xelentec KG.