Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 511 ggr
Fiona
0

sele första gången :)

idag har jag haft sele på Honey för första gången, hon var jätte duktig! Jag tog upp henne kelade lite och tog på henne selen och lät henne springa lös med den.De låg två andra selar i buren (jag hade testat några olika), när hon upptäckte dom bet hon tag i dom och bärde iväg dom samt puttade undan dom med framtassarna! xD

finns de nån sötare och duktigare kanin än henne ?  skulle inte tro de :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

KajsaM
0

Roligt att det gick bra :)

myriis
0

KUl =)

Nereida
0

Moahha, va gulligt det måste vatt att se sin kanin putta på ett koppel xD

Fiona
0

#3 finns inget gulligare^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Rajamaja
0

Jag ska ge mig iväg till djuraffären någon dag och köpa koppel till min niin oxå. Ska bli så kul att få släppa ut honom sen när det blir varmare. För kaninerna brukar bli så glada när de kommer ut i fria luften. Bor tyvärr i lägenhet men ska få ha kaninen hos sambons syrras gård. Längtar….:)

myriis
0

#5: Ja, dem flesta blir superglada när dem får komma utt :D

Fiona
0

märkte de på min andra kanin Maja var ute i skogen och skuttade med henne;D

Jenny

ciss
0

Vad kul det låter! :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Denna kommentar har tagits bort.
Fiona
0

mm jätte ;D

Jenny

Rajamaja
0

Köpte sele o koppel igår, och han fick skutta runt med selen en stund. Och först var det ju väldigt skumt när jag skulle knäppa fast selen, då lägger han sig platt o utsträckt på magen o har typ halvpanik och undrar vad jag sysslar med. Men sen efter en stunds vana så var det ju inte så tokigt :)

Och när jag sen tog av selen så fick han lukta på den, och bet tag i den o kastade runt den och buttade bort den med framtassarna, satt bara o skrattade åt honom. Så kaninerna verkar väldigt lika i sitt sätt…tänker på det Fiona skrev :)

Fiona
0

#11 dom rä super söta när dom buffar bort selarna D)

Jenny