Hur ska man kunna välja?
när jag börjar gymnasiet till hösten, så måste jag ev. flytta till min pappa i Göteborg för att det är närmare till skolan, Men han bor i en lägenhet så jag kan inte ha 5kaniner och 1 katt :(
Så jag måste välja 2 helst 1 kanin enligt pappa som jag ska spara och sälja dom andra! hur ska jag kunna välja av mina pluttar :(? Villl inte sälja alla och bli kaninlös!

Gud, vilket svårt val. Skulle aldrig fungera för mig! :/
Ja det är jättejobbigt :( Vet inte hur jag ska göra! om jag ska välja en hane o en hona och fort. avla eller bara ha som kel osv osv osv xc

Fy så svårt. Man har ju band till alla sina kaniner, känns ju fel att välja ut en… lycka till iallafall!
#2 Kanske inte så smart att avla och ta fram fler kaniner om du redan nu har för många?
Vill inte vara "elak" utan vill bara förtydliga att ditt problem inte kommer bli enklare om du tar en kull.
Välj efter hjärtat, tänk på vilka 2 kaniner betyder mest för dig! Absolut inte lätt. Hur kommer de bo i lägenheten? Om du har en jätte så kanske det inte är så praktiskt om du inte kan ha den lösgående.
Kastanjegårdens Kaniner
#4 Tänker precis som dig.
Avel lär ju gå bort direkt om du nu måste dra ner på antalet. Men kanske kastrera hona och hane så får du ta med dig två i alla fall? 
Nej hade inte tänkt avla mer :P Då min pappa blir galen på massa kaniner som skräpar ner XD
Det är bara dvärgar jag har (dvv,lejon,hermelin)
Jag kommer få ett nyrenoverat rum så kommer se till så jag får plats med 2 100x50 burar kanske bara får plats med en :(
ja jag har 2 st som jag tycker om "mer" låter hemskt, men som har fasnat mer i hjärtat. men dom andra är underbara dom med, kaningården/jag känns inte hel utan alla 5 :(

#6, Fy tusan…:/ Men det är faktiskt så, man vill inte gärna erkänna det riktigt, men vissa kaniner liksom, känner man bara mer för helt enkelt, och man måste följa hjärtat!