Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 2300 ggr
Saga-M
0

Om du skulle vara en kanin

Om du skulle vara en kanin, vilken ras/färg skulle du då vara? :)

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Sussii92
0

hm… ingen aning finns så många fina kaniner men mina personliga favoriter är vell lejonhuvad & "sverige hare" (projektdjur) :)

Kanske en lejonhuvad, perle egern (viltblå) var även färgen på min första kanin dock ej rasen men blandningen är mycket söt :) eller en Lejonhuvad Isabella kanske :P

haha kommer bli intressant och se vad alla andra skulle vara ^^

Onslow
0

Hmm. Helt klart en viltgul Gotlandskanin! En typisk, vanlig, svensk ras med en vanlig färg. Skrattande (Och lite småknubbig ;) )

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

pigelina
0

Haha det var svårt:P

Men eftersom jag älskar lejonhuvade kaniner skulle jag varit en sådan, i antingen färgen vit rödögd, havanna eller egern:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Westham
0

Belgisk jätte med hermelin energi!

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar

Sussii92
0

#4 haha underbart ! :P hade varit kul att se en sådan, hyper jätte :D

pigelina
0

Nej förästen skojja, vill vara lejonhuvad jätte som såsmåningom kommer finnas, ska nämligen avla fram en lejonhuvad kanin fast i belgisk jätte storlek, har haft dom planerna i nästan ett år nu, haha när jag flyttar hemifrån så ska jag iallfall försöka få fram dom;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Rexkanin
0

En liten skit kanin som heter Brownie :P Hon är då en Rex, Castor..
Ja, det skulle nog vara likt mig :)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

[Bolten]
0

Antagligen en hermelin, haha snäll ena sekunden och sen jätte sur andra.. :P Vilken färg? vet jag dock inte :P

Onslow
0

#6 Haha, ska lugnt ha ett jättelejon (det där lät konstigt) av dig om du får fram det! xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Sussii92
0

#6 Jag med :P hahaha hade varit kul att se hur en sådan hade sett ut xD

Tarja
0

En teddyvädur i färgen havana skulle jag tro. Tungan ute

jahadu
0

en grön lisebergskaninCool

[Becca-]
0

En tovig och lurvig teddyvädur i färgen havana. Tungan ute

bellamollylovee
0

Haha, min surkart till kanin här hemma, som alltid har något skumt på gång xD

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

Zvintos
0

Jag hade nog varit en viltgrå angora.
Jag vill nämligen ha långt hår, men när det kommer till en viss längd tenderar jag att klippa av det av tristess. Tungan ute

Baby-Blue
0

havana lejonhuvad (dubbelmanad) xD

teddybaby
0

Hm… en havannafärgad teddy säger jag med. Havanna därför att jag har ungefääär den färgen just precis nu. Har precis färgat. Och teddy därför att jag är långhårig, har det lugnaste temperament och inte särskilt sportig :P

Horisonten
0

En egernfärgad weinertecknad teddyvädur! :)

[ninnakm]
0

Jag skulle nog vilja vara Kenzo, haha min rex här hemma, fast nej jag skulle nog vilja vara en lejonhuvad kanin i färgen blå som fick 96 p på utställningXD

hjartelyckanskaniner
0

En viltgrå cashmere vädur:) blir lätt brun och håret lever sitt eget liv och är ganska långt. Sen har jag ganska tunt hår:P

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

[muff]
0

Helt klar en rex kanin. Kanske albino om man hade bra syn x)

Jag älskar rexar, och har två hemma :D

[Emmla]
0

En japanteckand holländare :)

Kassy
0

En svart vädurskorsning :P

Tuff, modig och frammåt - som Kassy XD

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Paulinaborg
0

En hoppkorsning som var jättebra på hoppbanorna och flyger över hindren :D Nån spännande färg också… Kanske havanna brokad? :) Jag har ju mörkbrunt hår ;P

Saga-M
0

Jag skulle vara en pigg tunnmanad lejonhuvad dvärgvädur, viltgul, med massor av energi och vara speedad på hoppbanorna, sprallig. Sen så skulle jag vara riktigt kräsen också :D

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D