R.I.P Älskade lilla Ludde!!! <3333
Det började med att mamma väckte mig vid halv 10 och sa att Ludde låg och krampade. Jag sprang upp och tog upp honom. Då låg han stilla. Jag låg i soffan med honom ändå in i slutet. Han var helt borta. Han andades men var helt borta. Han kollade inte på något, eller gjorde något. Jag bara låg och grät. Han satte sig upp ibland, men han hade ingen balans kvar. Jag visste att jag aldrig skulle få se honom igen. Jag låg och pussade på honom och grät. Jag kommer aldrig få se hans ansikte igen, aldrig få pussa på hans nos och aldrig se hans små bus! Din bur e tom, kommer addrig glömma dig min plutt!!<3
Ikväll blir det begravning.<333
3/5-09 - 1/11-10<3
Beklagar 
RIP!! :( <3

Åh guud… så ledsen för din skull!! Men han fick iaf inte dö ensam.. utan i din famn.. dig var det sista han fick höra… då har han fått frid nu.. *tänder ett ljus för Ludde* 
Verkligen tråkigt! :(
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 

Vila i frid Ludde 
//Ellen
Beklagar, som jag skrev i klotterplanket! Han fick nog ett bra slut i din famn, tror han mådde bra på slutet hos dig, även om han var sjuk.
Sov så gott Ludde. <3
Vänliga Hälsningar Lina
Rest In Peace, Ludde <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej vad tråkigt!
Vila i frid Ludde
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com
Belagar! Vila i frid Ludde<3
Min kanin dog också i min famn i kramper
R.I.P Molly <3
Vila i frid<3
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Vila i frid.. :(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vila i frid Ludde.
Nej vad tråkigt, jag beklagar, vila i frid Ludde:'( <3
som jag sa på msn, usch vad tråkigt 

Vila i frid 
Beklagar =´(
Kastanjegårdens Kaniner

Tack alla, han betydde verkligen allt. Min lilla goseplutt. Han var helt normal igår vid maten. Galen som vanligt. Och så när jag vaknar ligger han och krampar :'( Nu står hans bur tom. Jag vill inte städa ur den. Då känns det som att jag accepterar att jag aldrig kommer få träffa honom igen ;'(
#9 R.I.P <3
Nej vad tråkigt, beklagar verkligen :'(
Beklagar!:(<3

NEEEEJJ!!
Kraam!
R.I.P Ludde <33
Vila i frid Ludde :( <3
/ Tilda
Vet hur det känns. :( Vila i frid Ludde. <3
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se

Tack alla! Känns så tomt här utan min älskling. Ingen som blir galen vid maten. Ingen som hoppar i den nystädade toalådan innan man ställt ner den pga att man blir så glad. Det är fortfarande helt overkligt att han är borta! Att jag aldrig kommer få pussa på hans perfekta nos igen. Att jag aldrig kommer få se hans underbara hypnotiserande blick!
Saknar dig <333
Rip :'(
medarbetare på allergier.ifokus .
Rip, beklagar verkligen.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se