Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 2152 ggr
Johanna3
0

Vad tycker ni om min Hemsida?

Vad tycker ni om min hemsida? Vad kan jag förbättrra? Något som låter konstigt? Ger det den informationen en kanin köpare skulle vilja ha? Fattas något?

http://wernamo.webs.com/

[

](http://wernamo.webs.com/)

Tacksam för svar!! Glad

Johanna3
0

putt

Fridaaaa
0

Söt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Kaninlycka]
0

Fint!

En sak jag tänkte på är att det skulle se ännu proffsigare ut om du har en bild av bättre kvalitet i headern. Glad

Johanna3
0

3# Vilken bild menar du då? Den vita kaninen?

[Kaninlycka]
0

#3 Ja precis, söt kanin men bilden var lite otydlig.

[h-malm]
0

Jättebra hemsida! Precis som #3 sa så är bilden på den vita kaninen lite dålig ;) Det fanns mycket bra information och ja allt fanns som man behöver veta.

Moses2
0

Kan Gizmo komma från Humlevägens kaniner???Jag fick bara nån tanke på det men jag vet inte.

Moses2
0

Kanske att du kunde ändra namnet Löwen till lejonhuvad kanin?Glad

Fridaaaa
0

#8 det är ju samma sak :)

[ninnakm]
0

#9 nej i sverige heter det Lejonhuvad kanin;)

Fridaaaa
0

#10 Ja i Sverige ja, men det är fortfarande samma kanin :) Så igentligen spelar det ingen roll tycker jag :)

[ninnakm]
0

Nej men det va någon i en annan tråd som sa att det är fel att säga det i sverige;)

Johanna3
0

Tack så mycket för eran kritik!! Det hjälper jätte mycke!! Ska kolla om jag man sätta dit nån annan bild.. Glad

*återkommer*

Johanna3
0

DENNA BILDEN DÅ?? Glad

Alternativet är annars att göra en egen Logga..

Fridaaaa
0

#12 varför skulle det vara fel? Det är ju bara på 2 olika språk. Fast i stamtavlor och härstamningsbevis ska det stå lejonhuvad kanin. En kanin mamma hade, så stod det Löwen i hennes härstamningsbevis och hon var en lejonhuvad kanin :)

[ninnakm]
0

Mycket bättre, jätte fint!:)

[h-malm]
0

Mycket finare nu, ser profsigare ut! ;)

Johanna3
0

Tack tack!!! *glad* Flört

[Kaninlycka]
0

Wow, jättefint! Glad

Det enda skulle vara annan färg på texten kanske eftersom det är svårt att se svart i den mörka bilden i headern? Men det är bara en smaksak.

[Majasmamma]
0

Superfin!! Glad Det enda som jag tänkte på var att du kanske skulle kunna ha med bilder och lite mer info om föräldrarna till sötnosarna under "Till salu"-fliken. Det är kanske svårt att förstå hur jag menar, men där föräldrarnas namn nu står (överst) skulle du kanske kunna sätta in bilder på dem också? Alt. att namnen är "klickbara" så att man kan komma vidare och titta på föräldrarna.

Bara en tanke, sidan är verkligen jättefin! Glad

Johanna3
0

19# aha, vad tycker du jag ska ha för färg? Svårt det där..

20# Det ska jag fixa!! Glad

Tack!!

Johanna3
0

Nuu har jag bytt textfärg i headern! *kolla*

Johanna3
0

Vad tycker ni nu om den ROSA texten i headern? Funkar det med Rosa/blått/grönt eller blir det för mycket "godis"? Tungan ute

LucyLove
0

Superfint, text och bild är perfekt! :)

Johanna3
0

Tack tack! Skrattande