Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1142 ggr
Sjedalen
0

(k) Renrasig Lejonhuvad kanin.

Jag söker lejonhuvad hona/hane. Ingen speciell färg, jag gillar dom flesta färger. Kaninen måste vara renrasig. Stamtavla är ett +, men härstammningsbevis funkar också. Om transport går att ordna så spelar det ingen roll vart du bor.

Jag bor i  söderhamn, på landet. Jag bor på en gård med mina föräldrar, med skogen runt hörnet. Mina kaniner får daglig utevistelse, flera timmar om vädret tillåter, ibland hela dagen, i stora hagar. Jag vet hur det är att ha flera kaniner samtidigt, har haft tre. Har dock bara två nu pga att en gick bort oväntat Gråter Jag har haft intresse för kaniner i ett år nu, kompisar som har haft och så, men har bara haft egen kanin i ca 8 månader.

Skrattande

[sstorm]
0

Jag har en kull renrasiga lejonhuvade kaninungar med stamtavla/härstamningsbevis. Maila eller adda mig sannastorm@live.se

Kan fixa transport till de flesta ställena :)

Sjedalen
0

#1 Har addat dej Skrattande

Sjedalen
0

#1 Det fnkar inte, du kan ju testa att adda mej ist: sandralarsson97@hotmail.com.

Glad

Clariiz
0

Har två små killar till salu. 
Gå in på blocket och sök på "Mumbo Jumbo" så ska annonsen komma upp.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Julia-H
0

Jag har 2 st kaniner jag kan tänkas sälja, en hane och en hona:) Adda gärna: julia_natalie_89@hotmail.com så kan vi prata mer där:)

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

[vretenskaniner]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en lite hona till salu, är ca 10-11 veckor nu. Brun zobel till färgen. 300 kr, finns i Uppsala. Transport kan ordnas!
www.dragongarden.tk

imsuchadiva
0

Har 1 hane med stamtavla till salu. PMa för mer info.