Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 1611 ggr
Moses2
0

Uppfödare Lejonhuvade kaniner

Skulle vilja ha några länkar till bra uppfödare av Lejonhuvade kaniner.

Ska inte köpa nu men fram mot våren kanske…

Det är så svårt att avgöra vilka som är bra och som har kaniner med bra temprament.

Jag kräver inte att det ska vara utställningskaniner för jag tror inte att jag ska ställa ut. Men jag vill ha en kanin som är an bra temprament och som man kanske kan ha för någon kull lite senare.

Tack!

[sstorm]
0
Workingdog
0
Moses2
0

Hur är humlevägens kaniner? Någon med erfarenhet?

Fatma
0

Hej!

Jag föder upp lejonhuvade kaniner. Både till Avel och utställning men även till sällskap också.

Jag inriktar mig främst på zobel brun men åt våren kommer det nog även komma zobel blå och rysstecknat i mina kullar.

Min hemsida: www.nastansjonskaniner.webs.com

Och är det något du skulle undra är det bara att maila!

Vänliga hälsningar Fatima

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Hagalundskaniner
0

Hej!

Jag föder upp lejonkaniner med teddypäls. Kommer att få en kull till våren. Båda föräldrarna har otroligt bra temperament och är super trevliga :)

Om du vill sätta upp dig på kölistan (som såklart inte är bindande!) är det bara att höra av dig till mig.

www.hagalundskaniner.weebly.com

Mvh Linnéa

Mvh Linnéa

Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com

[ninnakm]
0

Hejsan!

Jag föder upp lejonhuvade kaniner i främst färgen blå och ev japantecknad gul/svart. Kommer att få en kull nu i början av 2011 som blir lev klara någon gång på våren. Föräldrarna har båda underbart temperament och är väldigt tillgivna. Du kan läsa mer om föräldrarna mm på min hemsida, som finns i min signatur. Kaninerna lämpar sig till Avel, utställning men även kel och hoppning:)

Om du är intresserad, eller har frågor så är du varmt välkommen att maila, pm:a eller ringa mig, mina kontaktuppgifter finns på hemsidan:)

Moses2
0

Tack så mycket. Jag vill ju att det ska vara en bra kanin och tror nog att jag litar mer på er än en annons på Blocket! Bra att ni finns här!Skrattande

En liten fråga till:

Vad är skillnaden på teddykaniner och lejonhuvade med teddypäls?

[sstorm]
0

#7 en lejonhuvad med teddypäls är en teddypälsad kanin, inget annat :)