(K) Hane, gärna kastrerad.
Jag letar efter en hane till kel. Då jag hoppas att han ska kunna bo med min teddyhona så vore det bra om han var kastrerad, eller iaf könsmogen så man kan kastrera direkt.
Vet inte riktigt Vilken ras? jag är ute efter, allt utom hermelin och lejonhuvad är intressant. Gärna uppåtstående öron. Gärna wienertecknad.
En lugn och fin kanin som gärna sitter i knät och gosar. Snäll mot andra kaniner.
Jag kan erbjuda ett livslång hem med kaninkompis, stooor bur och mycket lös springande. Massa gos och kärlek. :)
Jag bor i Töreboda. Är i sthlm rätt ofta.
Har eventuellt en dvärgvädurs rex hane vitblåögd.
som jag funderar på att kastrera och sedan säljas till kel. är riktigt duktig på att hoppa också och har en massa energie.
har en massa energie som sagt och tror därför att han blir lugnare med en kastration och ett liv hos en familj som har lite mer tid och lugnare.
Han är könsmogen och 8månader.
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Jag har supertrevliga rexar till salu! De är 6 veckor nu och det finns 5 hanar kvar. Om du vill, kan du gå in på min hemsida, under till salu och klicka sedan på Isländska D-kullen, där finns det enskild bild på varje kanin. Finns i södra Uppsala.
www.dragongarden.tk
Mvh Emma

Jag har enviltblå lejonhuvad dvärgvädurshane på ca 2 år som söker nytt hem som kelkanin. Han är himla kelsjuk :) Dock ej kastrerad.
Han finns i Trollhättan!
Hm, lät som om du beskrev en av mina kaniner!
Har en feltecknad blå holländare som dessutom har ett blått öga. Man skulle kunna tro att han är weinertecknad men det är han inte. Han har uppåtstående öron men det bästa av allt är att han är världens mysigaste!
Han är dock okastrerad men han är 4 månader gammal.
Finns i Skara men transport kan fixas till bla Skövde (vardagar) och även Mariestad den 13/11 om du inte vill åka hela vägen.
Hör av dig om du är intresserad!
Kastanjegårdens Kaniner
Jag har en hane tillsalu som skulle passa till kel, han är född i maj, så kan kastreras nu. Han är viltgrå rödförstärkt med uppåtöron och är heelt underbart snäll och gosig, mejla boltenskaniner@hotmail.com för mer info

Mvh Boltens
Jag har 3 vädurskorningar till salu, hanar.
Kika in på www.happybunnies.tk
(Har dock lejonhuvat i sig)

#4 Såg bilden på honom på din hemsida, den finaste holländaren jag någonsin sett!