Kanin iFokus

Kanin

Etikett: tävlingar-och-lekar
Läst 236 ggr
myriis
0

Såhär gick det på tävlingen.

På begäran gör jag nu en tråd om gårdagens tävling. Nej, jag skojja bara ;) Vår allas Kajsa kom med ett förslag att göra en :D För er som inte vet det handlar det om Kaninhoppning :P

Candy var på "topp" och hoppade ett felfritt lopp i grundomgången! Jag hoppades såklart på en dubbelnolla, dvs. att hon gick felfritt i finalen också! Det skulle hon faktiskt gjort >.< Men jag råkade stressa henne lite genom att öka takten småt, därav slarvrev hon.. Men 0+1 är inte heller så dåligt! :D Hon slutade på tredje plats av 37 st tror jag.. ;P Och en fin gul rosett fick vi med oss hem! :D

Roxy därimot var inte alls på hopphumör.. Hon hoppade någolunda fint på framhoppningen, men på banan var det kaos.. xD Hon sprang fram till alla hinder snabbt, vilken resulterade till att jag fick lyfta tillbaka henne hela tiden xD Men fem fel slutade hon på.. Ingen final för henne inte :P Ändå fick hon placeringen 34/42 xD

Och så måste jag berätta att Tribes kanin Sheldon fick en pinne, wiie xD Och Diva (fast Tribes tävlade inte med henne, utan en annan tjej) debuterade och vann hela klassen som dubbelnolla! :D

KajsaM
0

Hahaa ;D

Kul att det gick bra för dina och Tribes kaniner! Nån bild?^^

myriis
0

Tror inte det >.< Vetinte om någon jag känner tog en bild xD Ska kolla idag.

Clariiz
0

haha kulit!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

__iE
0

Grattis! :)
ni fick ju bra placeringar :)

myriis
0

#4: Tack :D Jag är jättenöjd med Candys placering, nu ska hon tävla nästa helg så jag hoppas hon tar sin tredje pinne då och blir medelsvår :D Roxy hade jag faktiskt hoppats skulle sköta sig, men aja xD Min tjej är duktig iallfall =)

__iE
0

:) alla kan ha dåliga dagar ;) går säkert bättre nästa gång med Roxy :D

myriis
0

#6: Får vi ju hoppas ;D Har egentligen inte speciellt stora förväntningar på henne, eftersom hon faktiskt visat att hon inte riktigt är en hoppkanin ;)

KajsaM
0

Ni ska se att Roxy tar alla nästa gång ;D

myriis
0

#8: Ja, det hoppas jag! Hon har inte tagit något annat än usla placeringar på ett halvår, hihi XD

KajsaM
0

#9 Meh :D Hampus skulle vägra tror jag ;P

Tribe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här är jag Skrattande

(bifogar bild på Shelle, som tog sin första pinne i Rak MSV)

Clariiz
0

cooool färg hono har!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Sofizz
0

grattis!!!Får man väl säga!!

Clariiz
0

;)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

#11 Grattis!

Clariiz
0

grattis

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Aourora
0

Grattis Emmy ;Å

Tina-A
0

Hihi, grattis grattis!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0