Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1528 ggr
[Hejkungen]
0

Skänkes! Måste bort. Växjö.

Jag har en hane & hon- kanin som måste bort snabbt då jag inte har plats hemma för dem & inte tid. Jag har inte haft tid med dem sen jag började plugget & det är stressigt. Jag måste få bort dem nu, då jag fått beskedet att jag måste ta hem min hane som stått på en annan gård, då platserna var slut.

Honan - Hon heter Kiara & är japantecknad. Kommer från en djuraffär. Finns stor, fin innebur till henne & hon är gosig från marken. Kan vara svårburen men det går absolut om man är bestämd! Hon har en härlig personlighet som man inte går miste om. Hon föddes 9 mars, 2009.

Hanen - Är också en japantecknad & faktiskt min honas unge. Han har varit på en 4hgård & är därför tam & van att gå i koppel. Det medföljer ett fint koppel till honom. Han är född 23 April, 2010. Han skvätter en del & därför rekommenderar jag kastrering.

DESSA kaniner är underbara & jag älskar dem verkligen men har inte tiden till dem! Jag vill att dem ska få ett bra & fint hem. Min hona går ute nu i en stor lekstuga & är därför van utekanin.

Bilder fås aboslut för den som vill!.

Kan transportera dem till dig om du bor cirka 30 min. ifrån mig.

Clariiz
0

Det inte tillåtet att hotas med avlivning i annonser här på KIF.
Därför låser jag ditt inlägg.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Inlägget är låst för nya kommentarer