Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1050 ggr
KarolinaNowak
0

Lejonhuvade kaniner för avel köpes

Söker två honor och en hane lämpliga för Avel. Obesläktade. Rastypiska. Trevliga att att ha och göra med. Inga krav på färger (men helst "godkända färger"). Med härstamingbevis eller stamtavla.

Jag finns en bit utanför Borås, om transport går att ordna på något vis spelar det ingen roll vad i Sverige kaninerna finns. Annars kan jag och min man köra inom en radie på 10 mil.

Jag garanterar ett bra hem med mycket kärlek, ompyssel, utevistelse och stora burar. Det perfekta hemmet.

Maila på Cinawa@live.se eller skicka ett PM om Du har något som passar.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

[Wonderland]
0

Jag har 2 st lejonkaniner som jag igentligen inte vill sälja, Men för att ha plats måste jag :(

De är wienertecknade med hbevis hanen e dubbelmanad havana o honan viltblå wiener. Har fått ungar tillsammans innan. finns i Borås

350kr för honan och 400kr för hanen

dock ej 100% säkert att jag vill sälja dom.

KarolinaNowak
0

#1 Har du bilder på kaninerna? Glad Skicka gärna ett PM eller ett mail, jag kunde inte kontakta dig via PM då du inte aktiverat din personliga sida här på iFokus.

Varma Hälsningar

[Wonderland]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej :)

Min mejl är Sara_djur@hotmail.com

Här kommer en bild på Åce :)

[Wonderland]
0

En till på han <3 Han är min lilla teddy björn <3

[Wonderland]
0

en på Embla, hon blir aldrig ALDIRG bra på bild kan jag säga. Men här e en

[sstorm]
0

Har 2 kullar just nu, den ena är könsbestämd och den andra inte. Avlar bara på rastypiska djur och alla säljes med stamtavla som lämpas till utställning. Kolla gärna hemsidan eller maila/adda för mer info :) www.stormenskaniner.se sannastorm@live.se

KarolinaNowak
0

#6 Jag addar dig. Glad

Varma Hälsningar

ulanea
0

Obesläktade med stamtavla/härstammning:o? Det förstod jag inte riktigt (a) förlåt

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

KarolinaNowak
0

#8 Jag söker tre kaniner, och finns det då någon som har fler än en att sälja så är det viktigt att den personen förstår att jag söker obesläktade kaniner (alltså inga syskon eller liknande.). Kaninerna ska ha härstamning eller stamtavla.

Förstår du nu? Glad

Varma Hälsningar

ulanea
0

Jahaa:D! Nu fattar jag^^! Jag trodde du menade att man inte visste släkten:D! Heheh (a)

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

svenssons
0

HEJ

Jag har 2 kaniner att skänka en lejonhuvad hermelin 6 mån samt en till hane på 2år som också skänkes akut pga allergi för spån o hö