Ot-Hur ser din mobil ut?
Ja,kanske har ett foto?
Lägg in här! Och så kan du berätta lite om de osv osv om är bra eller dålig! Vilken nummer osv!^^(inte den man ringer till!)
Med vänlig hälsning,
Jenny

alla verkar ha bra mobiler förutom jag!! xd
Med vänlig hälsning,
Jenny

Har en Motorola V360, grön modell.
Dålig kamera, tråkiga spel (XD), lätt-hanterlig annars tycker jag.
Får en sjua av tio. Har ingen bild, dock.

den ser ut som en rosa W580i :P

jag ska få en w960i :) men har en jättedålig nu :/
Sony Ericsson S500i

Dock har nästan alla knappar spruckit nu men jag gillar den ändå :D
#17 Den har min syster (Veronica) den äger och är fett bra, tycker att den röda är snyggast, den silvriga har en bekant till mig ;)
Jag har ingen mobil nu :/ Min gammla mobil gick av på mitten. Men Sonny ericsson är SÅKLART BÄÄST <33
Det är nog det enda märket jag gillar, Nokia, samsung och allt sånt tycker jag inte om!!
#11 Desamma ;)
#12 Ja, självklart :D Tycker den är super :D
#19 (Ta inte illa upp nu jag vill bara skriva om den mobilen).
Jag vet 4 stycken (i min klass) som har den mobilen, ALLA (seriöst) har gått sönder, efter ett par månader, en av dom fick en liten smäll i dörren och den gick sönder så hon bytte ut dne, en annan rammla i backen och gick sönder (ljudet och något innuti) så den reparerades, och ännu en till gick i backen så den reparerades. - Bara en som är "hel" (knapparna är cokså sönder). Det är för mobilen har dålig kvalite = Sveriges billigaste mobil står det!. Det enda som är "bra" med den är att den är snygg!
Mobiler kan väl gå sönder om de typ åker i backen, men min mobil har gått i backen utan att gått sönder, bara några rispor. Men den funkar! Många mobiler kan åka i backen utan att gå sönder.
#25 Jag har kastat min mobil till nån kompis ibland som tappat den på golvet, tappat den på asfalten, tappat den i trappen och kastar den varje dag på sängen (mjuk men whatever). Det enda som är med min mobil är att knapparna är spruckna, vilket inte stör mig, men den ska in på reparation. Kameran ÄLSKAR jag eftersom det är så bra kvalité. Tycker tt det är en skit skön mobil förutom att knapparn har spruckit har jag aldrig funnit några fel på min
19,25 och 26# Många klagar på den där mobilen xD Men min mobil e ju den bästa :D:D Den är tappad från sjätte våningen i ett våningshus och den hamna på asfalt! Den fick några repor, annars funkar den perfekt xD
#26 Då är din mobil bättre än alla dom andra jag vet som den XD ;)
Det här är min partner, bästa vän och älskling. Den 6/6 packade jag upp den ur kartongen och det var kärlek vid första ögonkastet. Den följer mig överallt, vart jag än går och är trogen i alla lägen. Min bästa vän helt enkelt, det gör ont att se den ligga i koma när batteriet någon enstaka gång tar slut. Kort sagt, det här är den underbaraste och bästa mobil som finns och jag släpper aldrig taget(bokstavligt också xD )
HAHA
Sony Ericsson W660i <3

Har samma som Lizzan (#29) bara att den är svart ^^,
Den är bra tycker jag. Den fungerar perfekt till de saker som jag använder den till. X) De vill säga ta kort, ringa, sms'a och lysna på musik ^^
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Jag har en W910i inte den bästa mobilen skulle jag vilja säga. :P jag ska lämna in den på lagning nu för andra gånge nför att den stäger av sig själv :( sisst så frös bilden och jag kunde inte stänga av den utan jag var tvungen att ta ut batteriet :( Typ alla som jag känner som har en sån mobil har lämnat in den på langning eller köpt en ny för att den lagga :P

#25 jag har en Sådan telefon(sony ericsson S500i) och den har jag lämnat in på reparation för att två knappar lossnat, tre spruckigt bakåt knappen och den under blinkade och att jag fick en luftbubbla i displayen. fick tillbaka den för kanske två veckor sedan och det har redan lossnat två knappar från den. Jag älskar mobilen men den går lätt sönder
#25 jag har också en sånn, som jag har tappat ungefär 4 gånger en gång i kakel golv, och den funkar perfekt!
Har designmobilen Nokia 7373

#35 Den mobilen är sååå snygg!! vet inte hur många gånger jag kidnappade Fridas såndär mobil, *dreggel*
#32 har en sån fast svart, tycker den är jätte bra! krånglar inte någon gång för mig, men min kusin har också en likadan mobil som mig och den krånglar allt hennes musik och bilder försvinner :O men för mig funkar den jätte bra aldrig nå fel!
w880i

#35 har en lika dan!
Har samma som #1 :)
#35;Nokia är bäst <3
Med vänlig hälsning,
Jenny

Har en Nokia fast vill ha en Walkman, men dom brukar ha dålig kvalité,…
Walkman? dålig kvalité?!! ;O
min mobil är det då inget fel på :}

Har samma som #22 ;)
Mycket bra =)
#44 håller med 45 , min är det inge fel på ! :)

Har en sony ericsson z710i
Haha :)
har samma som 50#
en nokia 5300, röd ^^

Har en Nokia 5310, röd. har ingen bild ^^
har tråkigt, så puttar upp denna ;D

#60 åhhh! vill ha! :D as-snygga! Är dem bra?
Emma
#60 jag var grymt sugen på en sån ett tag! men sen såg den så enorm ut, och den var dyr, och det skulle bli mkt kladd och så på den eftersom det är "tatch" (touch? vet ej hur det stavas xD)..
Kan du inte ta en bild på den när du håller den i handen eller något ? =)
Har en gammal sony ericsson w300i, skulle gärna köpa en ny men ska lägga mina pengar på en häst istället ;)

Sony Ericsson W700i

Snygg! :D

Min mobil är gammal, ni andra har så fina mobiler!

#61: De är bra! Är jätte nöjd med min
#62: De är rätt stora. Men de är väldigt tunna. Den är rätt dyr men jag vet inte riktigt..Pappa betalar den:P så jag håller inte rätt på det.. Jag ska fixa en bild när jag hinner.
#71 Okaj =)
#73 snygg!
32# har precis samma problem, men det har blivit bättre! men min W910i e ändå helt okej, den har hållt bra sen jag fick den, jag har tappat den från läktare (ett fall på 3 meter ungefär), på asfalt, har typ trampat på den oxå x), den har blivit tvättad i tvättmaskinen, men den har hållt lika bra ändå!

#75: Min kompis har en sån där mobil, gud vad jag tycker att dom är bra :D
Jag har en Iphone 3. Skit nöjd med den, men om man jämför med 4:an så är den ingenting XD (eller jo lite så klart)

Jah har en sony ericsson Xperia mini. Det ända jag gör på mobilen är smsa och ringer så spelar inte så stor roll vad jag har. Men den är liten och får plats överallt och det gillar jag. Har typ alltid tights så brukar inte ha fickor. ;P
Jag har en Iphone 4 :)

Är jag den enda här som inte vill ha en Iphone? I sthlm e de bara en statusgrej, mer än hälften av min klass har en, varför måste man va som alla andra liksom?
/Elvira :D

jag har en W20i den är helt okej :)
#80 näj du är inte ensam om det :P jag vill inte ha en iphone skulle alldrig fatta den :P xD

iPhone 3Gs:) nöjd förutom att den laggar när man är inne på msn. Då bara försvinner tangentbordet?
Sen så hängde den sig när jag skulle stänga av mobilen så Gilbert fick hjälpa mig:P räddaren i nöden! Jag höll på att få frispel just då.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Sonny Ericsson W995.
samma som här ovan mig ;)
_Kram Evelina
_
#85 och 86 Sån hade jag förut grymt bra!:D

Jag har en samsung wave och jag trivs bra med den :)
Dåligaste ämnet jag sett på länge, detta är en Kanin sida? *-*
Men det står OT= of topic= utanför ämnet;)
Jag har en sony ericsson W715 :) Dom är bra! :D Har ingen bild just nu ;( Men ja…Googla :p
#92: Ursäkta men du kan ju inte vara speciellt aktiv här eftersom du inte verkar veta att det finns mååånga och att det är tillåter att göra off topic trådar..O.O
Dessutom är denna jättegammal!!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jag har en W20i Zylo :)
Bästa mobilen jag haft iaf XD
det ända felet är kameran…
Men annars är den bra :)
Bild lånad från google.se
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

#96 visst är dom bra? :) inte så dyra heller :D
#97 Ja :D
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
#95 om du tar en titt, så blev jag medlem idag faktiskt :]
Jag har en grå Sony Ericson W959. Helt okej mobil, ljudet på musiken är inte så bra, men jaja. Funkar att smsa med och då är jag nöjd. (aa')
Vänliga Hälsningar Lina
#101 Jag har en likadan mobil men använder den inte längre då jag har en ny, men iaf… Jag tycker ljudet i hörlurarna och basen framförallt är jättebra! Saknar basen i min nya mobil… W595 heter den förresten ;P
Jag har en W995, röd. Mycket bra mobil, älskar den verkligen:) Jag gillar inte pekskärmar just eftersom jag inte gillar att ta på skärmen på mobilen. Därför valde jag en w995 som är en mycket bra uppdatering av W595 som jag var mycket nöjd med.
#102 Hehe, ouuups. Vilken koll man har. W595 heter den ju. cx
Vänliga Hälsningar Lina
Blackberry BOL 9700
_Den går endast att köpa på 3affären och Telenor tyvärr.
Det är ett märke som är riktigt känt i Usa.
Fri surf med Facebook, Msn Messenger.
Du får mejlen direkt i telefonen.
Nackdelar är att den inte finns på svenska än.
Klockan går i am/pm.
Men simpelt att bara byta till Londons klockslag.
sen alltid lägga på en timma så har man sveriges tid._
Den kostar väl 6-7000kr 
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥