Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 2012 ggr
kajsalisah
0

Nytt hemskt "kanindåd" i Borås!!!

Ska man verkligen behöva ha stora lås på sina burar!?!? Det är förfärligt!! Hoppas de hittar galningen…. stackars kaniner och ägare…. Gråter

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article7984467.ab

Julia-H
0

Nej fy vad hemskt!

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

[h-malm]
0

Usch fy vad hemskt, vet inte vad jag skulle göra om det hände mina kaniner!

Westham
0

Glad att jag bygger kaninrum i källaren..
Stackars ägare:(

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar

[Emma--]
1

Usch Rynkar på näsan Men i såna fall är det inte säkert det skulle räcka med lås heller.

Hagalundskaniner
0

Hur kan man göra så? :O Ush, jag blir orolig för mina bebisar när jag läser sådant… :(

Mvh Linnéa

Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com

Jeppo
0

Nej fy fan! jag som bara bor 30min från borås :(

gickan87
0

Verkar ju vara någon form av hämnd mot just den familjen eftersom det inträffar exakt 1 år efter förra gången.

Hoppas familjen håller sina små skyddslingar ordentligt inlåsta eller inomhus i fortsättningen om de orkar skaffa någon ny kanin.

MVH Erika :)

Kaninhopp
0

Jg måste ha lås på mina burar:( En gång när jag kom hem så stog ena dörren öppen till en av mina kaniner. Efter det blev jag helt förstörd och köpte kodlås. Och den var stäng innan jag åkte hemifrån.

Men det är verkligen hemskt! Vid mig gick det 2 lösa hundar förut som gick och röjde, en kanin blev uppäten, de hittade delar av kaninen på trädgården nästa dag. Sen var det en som fångade dom och då blev deras marsvin uppätna:(

[ninnakm]
0

Fy vad hemskt! Känns som jag också måste sätta lås på burarna, fast jag bor på landet:(

Saaara
0

Inte alls bra! Skit hemskt ju. Tur att jag inte bor i Borås. Bor typ 30 min från Borås mitt ute i skogen så tror int det kommer några kaninmördare hit iaf. :p (Y)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Jennymaria
0

Stackars människor!!

Peak303
0

Asså jag fattar ej hur sjuka människor kan vara! :'O STackars kaniner vad har de gjort igentligen… :'(

Jag hoppas verkligen att de får fast de personerna… :(
Och tur att man har alla kaninerna nere i källaren. Men tänkte bygga en utebur som jag nog nu struntar i att göra…

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

EvelinaS-L
0

samms sak hände typ mig:(.. Barnens kanin blev halshuggen

Min nya kanin försvann förra vecka också:(..

_Kram Evelina
_

Peak303
0

#13, asså nä en gång till? :O Fattar ej hur människor kan vara så grymma… Gråter

-'  Malin Hultman

[ninnakm]
0

#13 Nej har du blivit av med en till kanin!?:( Elliot?

EvelinaS-L
0

#13: Ja… I vår så ska jag köpa en friggebod där jag kan ha mina kaniner i säkerhet!

_Kram Evelina
_

[ninnakm]
0

#16 Vad tråkigt!:( Att man inte ens kan få ha sina kaniner i fred, vad har dom gjort?

Peak303
0

#16, får hoppas att dina kaniner får vara i fred då.. :(

-'  Malin Hultman

EvelinaS-L
0

#17: tagit mina kaniner?

#18: Ja :/

_Kram Evelina
_

[Djurlinnea]
0

Fy…Det är så hemskt när man läser om hur grymma människor gör mot djur andra äger…Det är tur att jag bor i en liten by där människor låter ens djur vara!

Denna kommentar har tagits bort.
[ninnakm]
0

#19 det är tråkigt att dom har tagit dina kaniner, det va till dig, sen så skrev jag blir så arg och ledsen på dom som ens har hjärta till att göra något sånt, kaniner liksom, vad har dom gjort, dom är oskyldiga små djur!:(

EvelinaS-L
0

#22: jaha..
Ja visst är det tråkigt:(.. kommer aldrig mer få tillbaka min älskade Wilma, som dessutom var min första kanin och Egon som skulel bli min hoppkanin, fick inte ens ha han i 1 månad:(.

_Kram Evelina
_

[ninnakm]
0

#23 Men fy så hemskt!:( Men du har kvar Elliot, han hette väl så?:)

[h-malm]
0

Jag ska sätta lås på mina burar,!

Saga-M
0

Ska man inte ens kunna ha kaninen ute utan att någon kommer och dödar den?!

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

EvelinaS-L
0

#24: ja visst har jag kvar han han är lösgående i mitt rum :)

#25: ja gör det! vet ju inte vart du bor, men bäst att vara på den säkra sidan. Tyvärr så kan de ju knippsa upp, för de gjorde det på låset jag hade till egon :/..

_Kram Evelina
_

Pylva
0

Hur f*n kan man göra nåt så hemskt?! Jag blir så j*vla upprörd asså!

För nåt år sedan läste jag att en kaninuppfödare (runt 12 år gammal) hade kaninungar. Nån hade brytit sig in till dom nyfödda ungarna och dränkt dom, sedan tagit ett löv som h*n vikit och sedan tryckt ner i halsen på ungarna som förmodligen redan var döda.

Jag fattar inte att människor kan göra sånt här mot djur!!

Jag trodde att det bara var på film, människor kunde vara så hjärtlösa!

Peak303
0

#28, jag känner den personen som det drabbades IRL.. 
När hon berättade det för mig så sa hon att hon kanske visste vem det hade varit som gjort det.. :(
En av kaninungarna dog i bilen på väg till djursjukhuset..

-'  Malin Hultman

Pylva
0

#29 Ussh vad jobbigt det borde varit för din kompis :'(

Men nu blev jag nyfiken, har hon nån idé om vem det kan ha varit?

[Emmla]
0

undrar vad det är för folk som gör sådant, it´s terrible D: