Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 8773 ggr
Kikkz
0

(K) Lejonhuvad Dvärgvädur hane

Hejsan!

Jag söker en hane av raserna lejonhuvad/Dvärgvädur.
Han bör vara under året och gärna ljus blå/grå med vita tecken..

Hojta till ifall du har en som väntar på ett nytt hem..

tjing

[vretenskaniner]
0

Jag har en hane som jag tyvär inte kan ha kvar! Han är havana wienertecknad, född juni iår. Jättetrevlig och fin! Finns i Uppsala. PM:a mig för mer information.

sofiian
0

Jag har en tre månader gammal brun zobel wiener hane som söker ett hem :) Underbar grabb som älskar att mysa. <3 Önskar jag kunde behålla honom, och skulle ha gjort det om han vore en hona.

Är just nu ganska mörk men kommer ljusna upp mer och mer :)

En bild på honom när han var 2 månader, han är mycket ljusare nu.

Tar 300 kr för honom, då ingår självklart övergångsfoder och hans härstamningsbevis.

Han finns i Skellefteå men transport till andra delar av landet brukar inte vara så stort problem om man letar aktivt. :)

Om du är intresserad får du gärna PM:a eller maila mig på sofia.molle@hotmail.com

För mer bilder; kolla in http://dalbackens.tk

Edit: haha, såg just att det var du som kontaktat mig om Be, men du hörde aldrig av dig :/ Han är iallafall såld nu men Walle finns kvar :)

Paulinaborg
0

Jag har tre hanar som verkligen behöver nya hem då jag inte har plats! 13 veckor, lejonhuvad dvärgvädur :)

[BonnieL]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 3 hanar kvar, dock vädurskorsningar. Mamman är lejonhuvad kanin och pappan lejonhuvad dvärgvädur, så de ser ut som lejonhuvade dvärgvädurar med dåliga öron.
Har bl a en svart/vit japan hane kvar!

Finns att se på www.happybunnies.tk

Flisans
0

Vart bor du?

Jag bor i Trollhättan o har flera hanar till salu.

Bla japantecknad blå/gul, blå, svart o zobelsiames blå lejonhuvade dvärgvädurar o en viltblå dvv.

Pm:a mailen om du vill ha mer info.

Mvh Emma

Kikkz
0

Jag bor i Västernorrland, örnsköldsvik..

Skulle jätte gärna vilja hitta en hane som är ljusgrå och vit :)

[vretenskaniner]
0

Såhär ser min ut, som jag skrev i #1

Kassy
0

Ska få en kull som bör vara leveransklara i maj, om du orkar vänta så länge? Bor dock i Gävleborg

PM:a vi intresse

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com