(K) Lejonhuvad Dvärgvädur hane
Hejsan!
Jag söker en hane av raserna lejonhuvad/Dvärgvädur.
Han bör vara under året och gärna ljus blå/grå med vita tecken..
Hojta till ifall du har en som väntar på ett nytt hem..
tjing
Jag har en hane som jag tyvär inte kan ha kvar! Han är havana wienertecknad, född juni iår. Jättetrevlig och fin! Finns i Uppsala. PM:a mig för mer information.
Jag har en tre månader gammal brun zobel wiener hane som söker ett hem :) Underbar grabb som älskar att mysa. <3 Önskar jag kunde behålla honom, och skulle ha gjort det om han vore en hona.
Är just nu ganska mörk men kommer ljusna upp mer och mer :)
En bild på honom när han var 2 månader, han är mycket ljusare nu.

Tar 300 kr för honom, då ingår självklart övergångsfoder och hans härstamningsbevis.
Han finns i Skellefteå men transport till andra delar av landet brukar inte vara så stort problem om man letar aktivt. :)
Om du är intresserad får du gärna PM:a eller maila mig på sofia.molle@hotmail.com
För mer bilder; kolla in http://dalbackens.tk
Edit: haha, såg just att det var du som kontaktat mig om Be, men du hörde aldrig av dig :/ Han är iallafall såld nu men Walle finns kvar :)

Jag har tre hanar som verkligen behöver nya hem då jag inte har plats! 13 veckor, lejonhuvad dvärgvädur :)
Paulina Borg
Jag har 3 hanar kvar, dock vädurskorsningar. Mamman är lejonhuvad kanin och pappan lejonhuvad dvärgvädur, så de ser ut som lejonhuvade dvärgvädurar med dåliga öron.
Har bl a en svart/vit japan hane kvar!
Finns att se på www.happybunnies.tk

Vart bor du?
Jag bor i Trollhättan o har flera hanar till salu.
Bla japantecknad blå/gul, blå, svart o zobelsiames blå lejonhuvade dvärgvädurar o en viltblå dvv.
Pm:a mailen om du vill ha mer info.
Mvh Emma
Jag bor i Västernorrland, örnsköldsvik..
Skulle jätte gärna vilja hitta en hane som är ljusgrå och vit :)
Ska få en kull som bör vara leveransklara i maj, om du orkar vänta så länge? Bor dock i Gävleborg
PM:a vi intresse
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com