Kaninhona bortskänkes
Jag har en underbart söt liten hermelinhona, tjock päls, blå ögon (Helvit) . Hon är född den 11maj-06 och hon har aldrig haft ngn kull innan. Anledningen till att jag måste sälja henne är att hon är så rädd av sig och inte alls trivs med mycket ljud , (barnskrik osv) Jag har under hela min tid med henne försökt att sakta vänja henne men hon stampar med bakbenen och rycker till/springer iväg.. Jag har två småsyskon på 2 & 9år så om hon ska till en familj så ska det helst vara med lite "äldre" barn. iövrigt så är Tindrah jättemysig, men hon är som sagt väldigt nervös av sig och skulle behöva komma till ett lugnt ställe med ngn som vill ha en myskanin. (jag bor i sthlm, men bor på internat på vardagar då jag har några av mina kaniner med mig, men tindrah är hemma pga av att jag inte vill flytta runt henne varje vecka)

Men gu´va fin!!! Vad hemskt synd att du måste sälja henne.. Så himla vacker!!!!

Hon var jätte gullig.Tyvär kan jag inte ta henne då jag har en 3 åring som gappar ganska mycket.

Nog för att jag hämtar en vit blåögd hermelinhona på måndag men nog vart jag grymt frestad ändå… Får man vara sådär söt!?
Vart i Sthlm bor Du?

Ofattbart söööt! Vill ha!!! hehe Jag ska INTE ha nån hona, men gissa om jag blir sjuk!!!! 

Men Hopi, varför ska Du INTE ha en hona!???! ;o)

Pinscher2; Ska ändå inte hålla på med Avel, och har fått för mig att hanarna lätt kan bli lite "vilda", börja markera osv om det finns en hona bredvid.. hum..
Det är därför!
Men jösses vilken skönhet den här fröken är… wow!! Är så jag blir sugen på att avla sen mer!!! Tänk vad fint med mina två pojkar, till varsin kull!! hehe. (Men jag ska INTE avla..)

#7: Min Albin är ingen vilding trots att det bor en sugen hona aldeles intill. inte har han börjat skvätta urin heller ;)

#8 Det har inte Elvis heller, fast han kan se Skruttan som bor en halv meter ifrån..

#4 - jag bor i skarpnäck & vardagar i bro (sthlm alltså).. =)

Hon är verkligen jättesnäll och mysig, och jag vill henne alllt väl i den här världen, så om någon seriös kan ta hand om henne så skriv gärna här eller mejla : Jagematilda@hotmail.com
gud så fin hon är, älskar hermeliner! hade en blå pojke förut :)
- Mvh Emma

Det kanske inte alls är så farligt att ha både hanar o honor, som jag trott..hehe. 
Hopi: Nope. ;) Har 5 honor och 2 hanar ute jue. :P Hanarna har jag inte märkt nå att de blir stressade av honorna. =)

Hopi, Du har nog bara en myt som ligger och gnager!! ;o) Jag har INGA såna där problem trots att jag har "blandat". Kolla bara på Fauna, Filur & Fina! Hermelinhanen Filur bor i mitten, me GALLER som vägg! Funkar kanon!!
Tindrah: Hade jag haft egen bil & körkort så hade jag hämtat henne direkt utan att tveka då hon har etsat sig fast i mitt hjärta!!

Ja, det är nog nån myt jag har hittat på! hehe

#12 -ja hon är verkligen vacker!
#14 - Är du intresserad :O
#15 - vart bor du ngnstans? :)

*putt*

Tindrah, jag bor ca 4 mil väster om Borlänge… Att man inte tänkte på det, min lilla kaninunge flyttade idag. Till Sthlm!! De hade kunnat ta me henne hit ju…. Men men, nu är det försent.. =(

#19 nej va synd! jag kan kolla om min syster ska förbi borlänge nu framöver. Skulle vara så underbart om hon kunde få flytta till en som vet hur man har hand om djur.

Ja men hojta till så kommer vi till Borlänge och hämtar upp henne! =) Ååå va snällt sagt av Dig!! 
*sen MÅSTE det bli ett stopp me mer kaniner* =)

Såg annonsen på Blocket… 

#22 Har inte fått tag i min syster ännu, så vill bara vara på den säkra sidan. Hur lång tid tar det annars att åka till borlänge med tåg?
kan tänka mig att åka tex halva vägen o möta upp dig eller ngt sådant?

A men det är lugnt, sälj henne Du om Du hittar nåt bra hem…!

E du fortfarande intresserad ? =)
hra inte fått ngt svar, hur mkt kostar en biljett till borlänge?
jag är ju intresserad :)

får väl ta och åka upp till borlänge då :D
(hur mkt kostar en biljett dit?)

Jag har ingen aning om hur mycket det kostar!! =/

#27 Laban är intresserad ju!!

#29, ja jag vet :D hon bor i borlänge, drf ja undrade vad det kostade

aha X)

preciis xD

puttar lite xD

lol X)

Hmm, så nu har jag alltså två intresserade, och båda bor i Borlänge..
jobbigt läge, men om jag inte hittar ngn annan som vill ha henne som bor här i sthlm så får jag väl ta och åka upp iaf..

Har kaanske hittat en tjej som ska ha henne nu, hon bor i sthlm och hon skulle höra av sig idag. :D

Nu är hon såld xD

wehoo XD

Bra att hon fick ett nytt hem till slut!
Mvh///Carro

Ja det är skönt att veta att hon har kommit till ett bra hem,

vilken sötnos ^^ va synd att de blev så

Vad bra att Tindrah fick ett bra hem :)

#41 Vilka tog honom ifrån dig och varför? =(

Skönt att det fixade sig!

*putt* #44: Jag undrar också!
*putt* #44 och 46, jag undrar med!

En kille som var 19 hämtade henne, han bor med hans syster som är 16 och hans föräldrar :)
Men gud vilken sötnos!