Ny kanin och ny ras!
Hej, jag är en nybliven ägare till en underbar liten rexkaninunge;) Hon är världens goaste, men rex är en heelt ny rasör mig, har 3 lejonhuvade;) Så jag vet inte så mycklet om dom, så skulle vara kul om du bara berättade allt du vet om dom (om du orkar) jag vill veta allt:D Så skriv, skriv, skriv…
Juvligt söt! 

Väldigt söt :)
Hehe rexar är inte världens gosigaste ras men världens underbaraste och har en otroligt stor personlighet.
Vart kommer hon ifrån?
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#1 Väldigt fin teckning
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Vilken sötis :)
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.
Tack så mycket
#3 Hon kommer i från en tjej i Nykvarn (där jag bor) Som hade tagit en kull med 2 av hennes rexar:)
#3 Vad är det man hör? Jo, visst är de världens gosigaste ras, annars har du allt haft otur med din! Min Elsa står och hänger ut över burkanten när man öppnar och man måste trycka bak henne/lufta bak henne för att ens kunna stänga dörren. Hon kräver att man ska klia henne i pannan och på nosen. =P
Vilken sötnos! Vad heter hon? Rexar är helt underbara kan jag bara säga. Jag tycker att dom är väldigt läraktiga och har mer egen vilja än andra kaniner och så är dom väldigt personliga och jag tycker att dom påminner lite om hundar. Jag kan bara säga en gång rex alltid rex!
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#8 haha, ja det kommer nog bli så, för jag är såå kär i henne:) Hon heter Kenzo. Hon känns inte så tjejig, eller aa som honkaniner brukar va, hon är mer som en hund ja och jag har henne lös på gräsmattan under uppsyn;) Hon är väldigt tillgiven:) Lejon och rexar säger jag bara!::D Kan nn säga ungefär hur stora dom blir och hur mycket dom väger?:D
#9 Min väger ca 2,7 kg så hon är inte så stor men vikten liger väl på ca 2,5 till 4,5 på rexarna. (tror jag är inte riktigt säker.)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Okej, tack:)

Otroligt söt, grattis! =)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
så söt ^^
Har aldrig ägt en rex själv, men bil ändå väldigt kär i dom om jag råkar träffa på någon på en hopptävling (a)
Jag skulle så gärna vilja fota en rex :D
#14 Rekomenderar att köpa en! Helt underbara:) Jag hade sagt till mig själv, bara lejonhuvade. Sen kommer jag hem med en rex endå och ånrar min inte en sekund!:D
#15 Kom jit och fota;D
#16 Haha vore kul ;D De är coola och synnerligen unika, men inte så gosiga?
#17 Jag tror inte att rexarna är mindre gosiga än andra raser, de rexar jag träffat har varit urmysiga. :)
#17 Jo, gosiga som bara den! Det är bara blaha om du hört att de inte skulle vara det.

Vad underbart fin hon är
!
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Åå, tack blir så glad när ni säger så:D

Oj, menade verkligen inte så!
Skrev helt fel av mig.
Det jag menar att de är hur gosiga och goa som helst men de vill gärna kanske inte sitta i famnen och gosa mycket som vissa dvärgvädurar till exempel.
Självklart är alla jag haft otroligt gosig och stora personligheter men inte jättemycket för att sitta i famnen, de vill hellre sitta brevid och gosa.
Känner igen det från många.
Rest in peace Valkyrie!
#22 stämmer in på Kenzo väldigt bra, visst hon kan sitta i knät ett litet tag, men hon vill liksom klara sig själv;)

23# Ja exakt!
De är hur gulliga och gosiga som helst annars verkligen.
Menade inte att de inte gillar gos för de älskar de otroligt mycket.
Mina rexar är som hundar och tycker de är lite mer hundaktiga i beteéndet ^^
Rest in peace Valkyrie!
#24 Aa, hon är som en hund:)

Vad fin hon är! :'D Hoppas att det går bra för er!
#7 Det är samma sak för mig! :)
#26 Tack såå mycket!:D
#22 Min Elsa stämmer inte in på det heller. Hon älskar att sitta i knäet och gosa. Det gjorde min förra rexhona också, Nougat.

28# Alla är olika såklart men det jag säger är bara att det inte är den gosigaste rasen, vet flera som tycker likadant och det är inte allas kaniner det är fel på då.
Vet att de är väldigt gosiga men de vill ibland sköta sig lite själv men mina och mina kompisars kaniner har viljat sitta brevid att gosa.
Rest in peace Valkyrie!
#29 Aja. Jag förstår. Gillar bara inte den generaliseringen av en så ny ras. Känner mig själv inte alls bekväm med den beskrivningen. Men strunt samma, en superhärlig ras är det ju. 
#30 Faktiskt har flera av de rexarna jag träffat varit väldigt bitska, och inte alls mysiga till sättet :/ Har själv aldrig träffat en rex som faktiskt uppskattar mys.
Måste nog träffa Elsa någon gång för att ändra uppfattning antar jag 
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

31# Mys älskar mina men de är inget stort fan av att ligga och gosa i famnen men brevid älskar de :)
30# menar absolut inte att den inte är gosig ;)
Rest in peace Valkyrie!
#31 Va?! Ja det får du verkligen. Sådana har jag aldrig träffat. Mina har varit supermysiga. ^^,
Du har träffat blå
världens kel monster
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#34 Haha, men är inte han lite .. vad ska man säga, "avig" också? Eller var det bara förut? :D
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jag gillar rexar:) Fast lejon är ju fortfarande favoriten!:D
Ja han är världens keligaste nu! Du får hälsa på honom när du kommer hit 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag har bara burit rex när jag hjälpte te på uts, bla emmas rexis :D fina pälsar iaf
Snygg ;)
När kan jag häta mina ridkläder föresten? :)
#42 #OT Så fort vi har tid, jag kan kanske ta med dom till skolan eller nått;)
aa fast vet inte om dom får plats i mitt skåp, det brukar va helt proppfullt ;) Men jag vill se kaninerna!!! :P xD
#44 Haha okej, får försöka att boka in det då, men jag kommer inte i håg hur dina ridbyxor såg ut? För det finns lite olika, hade dom hål eller inte?XD
eem vad menas med hål? :D men det spelar ingen roll ni kan ha kvar dom ;) dom var iaf becha..
Men du måste inte boka in, det kommer typ bara ta en kvart xD
#46 Becha okej, ska kolla tror några var becha;)

Hon ser precis ut i formen som min dvv rex, ej lagda öron ^^
Rest in peace Valkyrie!
#41 Hon är ju alldeles underbar! Hur kan du inte vilja behålla henne?
#48 Gör hon?:)
#49 Jag vill självklart ha kvar henne, men jag känner att det blir mer med skolan och då kommer jag nu inte ha lika mkt tid för henne, hon behöver ganska mkt tid också! Det tar i mot, jag försöker att få det att funka, men dyker ett bra hem upp, så är det nog bäst för henne;)