Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 1703 ggr
Fornuddens
0

Dvärgvädur rexanlag väntas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kull mellan Obi wan Kenobi och Krusbodatorps Tussilago väntas förhoppningsvis i början på oktober. Målet med den här parningen är att få in nya linjer, och främst att försöka få fram viltgrå wiener på dvärgvädur rex.

Obi wan Kenobi, dvärgvädur.
Obi är viltgrå wienertecknad. Fin kropp med tunga fina öron. Otroligt runt och perfekt huvud. Obi är en trevlig och mysig tjej med mycket energi! Hon gillar även att hoppa, har inte tävlat ännu, men har verkligen potentialen till det!

**Krusbodatorps Tussilago, dvärgvädur rex.
**Tusse är svart wienertecknad. Ursöt kille! Även han har fin kropp, och den finaste rexpälsen jag har sett! Inga problem med stående öron som dvärgvädur rex brukar ha, utan de hänger tungt och fint.

Jag kommer själv att behålla en unge ur denna kull, ser fram emot det något enormt. Även uppfödaren till Tusse är intresserad utav en unge. Alla kommer vara märka och ha härstamningsbevis och andra nödvändiga saker.

Förväntade färger: Viltgrått (hälften rena hälften bärare), viltgrå wiener, vitblåögd. Liten chans på viltblått.

Vid intresse går det bra att kontakta mig via mail.

För att se mer bilder och läsa mer om Obi, gå in på min hemsida.

Eftersom jag inte har några egentagna bilder på Tusse, så kan han tittas in på här!

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

Friheten
0

Härligt :)

Fudge mamma eller hur ?=)

Fornuddens
0

# Japp :)

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

zezagena
0

Så nyfiken om nåt påg. Obi bäddat nåt..?

Min hem-melj funkar just nu men skriv gärna PM gärna härinne el sms:a..       Hälsn E

Kickan90
0

Lycka till med de små :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

zezagena
0

Henrietta, min hem mejl funkar EJ nu ska det stå..