Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 1126 ggr
Rafflan
0

Hylla, hus och leksak?

Vad tror ni om denna?--> VågigKlösbräda

För den kan ju funka som hus och hyllplan + leksak. Vad tycker ni? verkar den bra?

OBS: Mina kaniner går på lådan så dem borde inte kissa på den och gnagare inte på andra saker utom deras trä saker (gnager dock på tapeter, lister och sladdar när dem är utanför buren)

Emmsann
0

Har själv tänkt skaffa en sån så jag tycker det är okej iaf :-)

//Emma

Rafflan
0

#1 ja många kattlekaker verkar ju kul för kaniner, dock får man ju passa sig så dem inte blir för höga ;)

Emmsann
0

#2 Precis! Men den du visade på bilden äri perfekt höjd :-)

//Emma

LucyLove
0

Lämnar avtryck häär!! ;)

Valkyrie
0

Materialet är nog inte så bra att få i sig.

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Rafflan
0

Ingen annan har som någon åsikt, vad tycker ni om den? bra? dålig? varför tycker ni som ni gör? :)

Haha kan även säga att jag troligen åker till affären imorgon och köper en sån där, så får vi sätta den riktigt på prov och se hur det går ;)

Emmsann
0

Tror inte dom äter på det eftersom det är så luddigt.

//Emma

SuperLivis
0

Var finns den ? :) ;p

Rafflan
0

#8 finns i olika djuraffärer eller i butiker som har lita blandade saker, och på nätet går det att beställa ;)

Rafflan
0

blä, blev ingen affär idag, blev veterinären med hunden istället, som tur är var det inget allvarligt med honom, men drog ut på tiden då det tog tid hos veterinären, sen hade inte apoteket i vår stad medicinen så vi fick åka till granstaden å sen var affären stängd när vi kom hem. 

Men hunden blir bra å jag får köpa leksaken en annan dag istället :)

Lady-X
0

Har oxå sett ngt liknande och funderat på att köpa faktiskt. Den bör funka. Kul :-)

Friheten
0

Den finns på Ö&B oxå :)

Lady-X
0

#12 Haha, det var ju i deras annonsblad jag såg den. Nu kom jag på det!

Westis
0

Den tror jag blir mycket uppskattad!

Rafflan
0

Mohaha satte in den idag, tsm med en ny matta, dem verkade säga *mums mums* på den vågiga klösbrädan, får se om den överlever XD

Den var även ganska liten, passar nog bäst till hermelin, men funkar för dvärgvädurar/lejonkaniner också :)

PS: blir min uppäten kan det bero på att mina kaniner är gnagare som gnagare på allt som kommer i deras väg ;)