tips på prao plats?
hejsan! :)
jag och min kompis ska snart praoa och har inte hittat någon prao plats en :S någon som vet något roligt? det ska vara med djur?? :)
vi har kollat lite på vetrinär men dom tar inte emot :S

Djuraffär kanske? Eller typ ngn gård? Jag praoade på burger king. Det var mest mamma som ville det för jag visste inte inte heller vad jag ville. Ganska stressigt vid lunch, men sen var det ganska bra. Typ alla satt och åt glass och spelade tv spel :P Fick äta hur mkt jag ville, gratis. :)
Skulle ju gå och fråga på zoo eller djuraffär om ni har nått sån i närheten.
När jag var yngre och gick på högstadiet slog jag två flugor i en smäll och hälsade på en lantbrukskola som ligger här i länet. Som har allt från kor och hästar ner till råtter och marsvin inga kaniner dock men det var kul ändå. tillbringade en hel dag i djurhuset.

#1-2 vi vill göra något med djur som tex hunddagis typ :S men dom hunddagis när oss tar inte emot prao elever :S
Jag gjorde en av mina praoer på en 4H-gård. Det var väldigt roligt =)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#4 aa vi har varit inne på det :) men dom svarar inte :S
vilken var du pÅ? :)
4H-gården i uppsala (årsta)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#6 jaha kul :) men vi bor liite långt därifrån "/ men ska nog leta lite 4-H gårdar :D
Finns det inga andra hunddagis i närheten? :) Min första prao var på ett hunddagis, den praoen var i 1 dag :P Men det sluta med att jag gick dit typ dagen efter och fråga om jag fick hjälpa till där och jag jobba där (gratis) i ett helt år :D Sen stoppa mitt nya schema mig från att fortsätta -.-'
Det jag praoa på ligger i Ängelholm :)

#8 nej typ inte, men vi har tröttnat på tanken att gå ut med hundar hela tiden nu xD
blir något med häster tror jag :)
#9 Haha :P Vi gick bara ut med dom 1 gång per dag men sen e de ju olika från dagis till dagis xp
Har prao nu denna veckan och ingen veterinär tog emot, tycker det är dåligt :( Så fick praoa hos pappa -.-
Hoppas ni hittar något! :D

#10 ja det är kuul med hundar! :)
usch tråkigt:S
jaa :)