(S) Dvärgvädur-ungar honor med rexanlag
putt..
# 0 Hade köpt om inte Bobban var släkt med dom ;)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Men så söta! Hade det inte varit för att min hane inte är kastrerad än så…
Underbart söta! En dum fråga kanske men hur är pälsen när de är rexbärande?
Gud så fina:D! Skulle vart riktigt intresserad om de hade vart hoppkaniner¨¨! Fast skulle ändå inte fått köpa, vilket är surt ;P
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#5 Svarar, pälsen är som en normalpälsad, rexanlaget går inte att se :)
Har varit och tittat på dessa ungar, de är helt underbara!!
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
#7 Tack! :o)
Ja precis, i kullen föddes 2 normalpälsade (släthåriga) och 2 rexpälsade, alla 4 har rex- och normalpälsanlag =)
#9 Jamen då förstår jag hur det funkar :o)
Är lite ny på detta med "avelstermer"…
Har PM:at dig förresten!

De är så fina, hade jag inte redan haft deras bror Kaspian så hade jag köpt dem direkt! 
Jag kan verkligen rekommendera Zezagenas ungar - när Kaspian kom hit märktes det att han blivit hanterad dagligen för han var och är väldigt social och trevlig att ha att göra med.
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
Hon är ju så otroligt fin, vill så gärna ha henne. Men transporten hit är det det som krånglar. (Irriterad på min svärfar!!)
Kanske djurtransportifokus.. =)
#14 Det är gjort som jag skrev till dig:)
Finns det någon här som möjligtvis inte ska åka från Stockholm till Östersund?? Eller till Sundsvall??
Då får vi hoppas något dyker upp. Ska kika jag med =)
Phoebe nu tingad till Ninni :D
Lite rättning, Ninna