(K) holländsk kanin
Hejsan!
Jag undrar om du vet nån uppfödning av holländsk kanin? Det ska vara i stockholms området (jag bor i hässelby), Kaninungen ska vara en hona som jag hade tänkt att börja hopptävla med så småning om, då min nuvarande hoppkanin bröt bak-benet o inte kommer kunna hoppa igen. Så alltså en ny liten hoppkanin sökes :)
Så vet du en nära o bra uppfödning av holländare?
Tacksam för svar :)
Jag bor i Eskilstuna, nära stockholm alltså. Transport till stockholm går att ordna också. Men jag har för tillfället inga ungar till salu. Bara en unghona som är född i februari i år.
Annars kommer jag få en kull runt november-devember i år =)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Norrgårdens rekomenderar jag starkt! :) Hon finns i huddinge
Annars finns även Vinterstigens i eskulstuna, Solbackens i Örsundsbro, de är de jag kommer på närmast
sweetienin här på kanin.ifokus föder upp de mest underbaraste holländarna :) jag har en kanin därifrån :) han är hur mysig som helst söker massa kontakt! Tror att hans syster är tillsalu! Www.vinterstigens.se
Nehepp då hann man inte :P
#1 Okej bra då vet jag om jag inte kmr hitta någon;)
#2 Jaa tack ska kolla in sidorna, o se om jag hittar nån :)
Åh, precis som Sanna säger så är norrgårdens väldigt bra! Maria är jättesnäll! De flesta av mina kaniner är från henne. Hon har fina och snälla kaniner och hon har hjälpt mig otroligt mycket! =)
Kram Johanna
#4 haha ;)
#6 aa va inne på hennes sida hon skulle få en kull ca 30 september :)
#7 Jag har för mig att hon har en kull redan nu ^^
Kram Johanna
Jo, som jag trodde så har hon ungar födda 24 augusti =) Kolla på "Aktuella kullar"
Kram Johanna
Har en hona som är ca 12 veckor till salu. Transport kan troligtvis fixas till Stockholm på lördag.
Kastanjegårdens Kaniner
#9 De kaninerna som var födda 24 augisti, det var bara 1 unge kvar o det var en hane, jag måste ha en hona :)
#10 okej, då vet jag:)
#11 Japp, om du skulle vara intresserad så hör av dig så snabbt som möjligt så att jag hinner fixa med transport.
Hon är en mysig flicka med underbara föräldrar och hon blir väl förhoppningsvis lika go.
Kastanjegårdens Kaniner
#11 Jaså, synd. Men hon får ju fler kullar. =)
Kram Johanna
#12 Jadå hör av mig så fort som möjligt om jag skulle vara intresserad:)
#13 Ja hon fick en kull den 15 sep :)
Solbackens har helt underbart fina holländare nu! En del honor finns fortfarande kvar, levklara i slutet på denna månad. Är själv sugen på en hane därifrån =)
Jag har en kull med 9 ungar efter fina föräldrar.
Far:94,5p och mor 94p.
Lev klara nästa vecka. Finns norr om sthlm, bålsta.